T-Mobile lanceert nieuwe 5G-campagne
- Bureaus
- 16 nov 2020 @ 09:17
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 16 nov 2020 @ 09:17
- Lucas Boon
Om de voordelen van het nieuwe 5G-netwerk tastbaar te maken, lanceert T-Mobile een nieuwe campagne met Typhoon in de hoofdrol. '5G Unlimited' is er voor iedereen die nieuwsgierig is, zo luidt de boodschap. De campagne is ontwikkeld door TBWA\Neboko.
Dit is het eerste resultaat van de samenwerking tussen T-Mobile en TBWA\Neboko, die afgelopen zomer bekend werd gemaakt.
De mogelijkheden van het nieuwe 5G-netwerk zijn volgens T-Mobile 'eindeloos'. De campagne moet de consument 'die zich niet wil beperken' en die wil genieten van de voordelen van 5G aanspreken, denk bijvoorbeeld aan een zeer snelle reactietijd. De uitnodiging is aan iedereen die zich 'unlimited' voelt; jong of oud. Of je nu voor het eerst wil gaan vloggen of juist wil gamen met AR-technologie; als je nieuwsgierig bent en nieuwe ervaringen wil opdoen ben je welkom bij De Unlimiteds, aldus de telecomprovider.
Uit data research van TBWA\Neboko blijkt dat het overgrote deel van de Nederlanders hiervoor openstaat, aldus het bureau zelf. In de campagne staan de mensen die het netwerk willen gebruiken daarom centraal. De campagne wordt afgetrapt met een hoofdrol voor Typhoon en wordt uitgerold op tv, radio, out of home, social media, online en in retail. In de campagne presenteert T-Mobile ook zijn nieuwe huisstijl.
Leo Hensen, directeur marketing en communicatie bij T-Mobile, zegt: 'Het is geweldig om de energie te voelen en de kracht te zien die de samenwerking met TBWA\Neboko met zich meebrengt. Met deze campagne laten we zien dat iedereen met een Unlimited-mindset op ons 5G-netwerk een wereld aan mogelijkheden kan ontdekken. De campagne laat nog duidelijker zien waar het merk T-Mobile voor staat en daar ben ik ontzettend blij mee.'
Rik Ledder, CEO van TBWA\Neboko, vult aan: 'We zijn trots om met deze campagne onze nieuwe samenwerking af te trappen. 5G is voor veel consumenten een technisch verhaal, daarom hebben we er juist voor gekozen om de consument centraal te zetten en te laten hoe de Unlimiteds het maximale uit hun verbinding kunnen halen.'
Bekijk de commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Fashion statement tegen Cobra-vuurwerk22-12-2025
- Nieuw agency of record voor Sweco19-12-2025
- Aanbesteding gemeente Almere... 19-12-2025
- FarmCamps speelt in op vakantiestress18-12-2025
- Campagne haalt stigma van... 18-12-2025
- Het tijdperk van makkelijke... 18-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

