T-Mobile lanceert nieuwe 5G-campagne
- Bureaus
- 16 nov 2020 @ 09:17
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 16 nov 2020 @ 09:17
- Lucas Boon
Om de voordelen van het nieuwe 5G-netwerk tastbaar te maken, lanceert T-Mobile een nieuwe campagne met Typhoon in de hoofdrol. '5G Unlimited' is er voor iedereen die nieuwsgierig is, zo luidt de boodschap. De campagne is ontwikkeld door TBWA\Neboko.
Dit is het eerste resultaat van de samenwerking tussen T-Mobile en TBWA\Neboko, die afgelopen zomer bekend werd gemaakt.
De mogelijkheden van het nieuwe 5G-netwerk zijn volgens T-Mobile 'eindeloos'. De campagne moet de consument 'die zich niet wil beperken' en die wil genieten van de voordelen van 5G aanspreken, denk bijvoorbeeld aan een zeer snelle reactietijd. De uitnodiging is aan iedereen die zich 'unlimited' voelt; jong of oud. Of je nu voor het eerst wil gaan vloggen of juist wil gamen met AR-technologie; als je nieuwsgierig bent en nieuwe ervaringen wil opdoen ben je welkom bij De Unlimiteds, aldus de telecomprovider.
Uit data research van TBWA\Neboko blijkt dat het overgrote deel van de Nederlanders hiervoor openstaat, aldus het bureau zelf. In de campagne staan de mensen die het netwerk willen gebruiken daarom centraal. De campagne wordt afgetrapt met een hoofdrol voor Typhoon en wordt uitgerold op tv, radio, out of home, social media, online en in retail. In de campagne presenteert T-Mobile ook zijn nieuwe huisstijl.
Leo Hensen, directeur marketing en communicatie bij T-Mobile, zegt: 'Het is geweldig om de energie te voelen en de kracht te zien die de samenwerking met TBWA\Neboko met zich meebrengt. Met deze campagne laten we zien dat iedereen met een Unlimited-mindset op ons 5G-netwerk een wereld aan mogelijkheden kan ontdekken. De campagne laat nog duidelijker zien waar het merk T-Mobile voor staat en daar ben ik ontzettend blij mee.'
Rik Ledder, CEO van TBWA\Neboko, vult aan: 'We zijn trots om met deze campagne onze nieuwe samenwerking af te trappen. 5G is voor veel consumenten een technisch verhaal, daarom hebben we er juist voor gekozen om de consument centraal te zetten en te laten hoe de Unlimiteds het maximale uit hun verbinding kunnen halen.'
Bekijk de commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
- Closed on Monday opent lift voor... 15-09-2025
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
- Nieuw geluid voor nieuwe VanMoof10-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes