Sanature: kwetsbaarheid als kracht
- Bureaus
- 10 feb 2021 @ 14:11
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 10 feb 2021 @ 14:11
- Lucas Boon
Huidverzorgingsmerk Sanature lanceert een nieuwe campagne die de vrouwelijke consument 'bewust laat stilstaan' bij de producten die ze tijdens haar maandelijkse menstruatie gebruikt. 'We nodigen vrouwen uit om naar hun intieme huid te luisteren.'
Sanature verkoopt ‘vrouwelijke hygiëneproducten’, zoals inlegkruisjes, tampons en maandverband. De campagne is ontwikkeld door de bureaus Vigics en Love, die na een recente pitch voor het merk aan de slag zijn. De fotografie is van de hand van Ruby Cruden.
Marly Kramer, brand manager bij Sanature, zegt: 'Helaas hebben vrouwen tijdens hun menstruatie nog regelmatig last van huidirritatie. Part of the deal? Wij weten wel beter. Met deze campagne willen we alle vrouwen uitnodigen eens goed naar hun intieme huid te luisteren, door écht te voelen. Ze hopen we dat ze kiezen voor de katoenen producten van Sanature, en daar zelf de voordelen van gaan ervaren.'
Patrick van Haperen, creative director van Love, vult aan: 'We willen verder gaan dan de meeste hygiënemerken. Dat kan alleen op basis van wederzijds vertrouwen en een hechte samenwerking. Het resultaat is een esthetische campagne, waarbij sensitiviteit en kwetsbaarheid als kracht worden gezien.'
De campagne wordt uitgerold op televisie (3 commercials) en online. Bekijk de brandfilm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers