Sanature: kwetsbaarheid als kracht
- Bureaus
- 10 feb 2021 @ 14:11
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 10 feb 2021 @ 14:11
- Lucas Boon
Huidverzorgingsmerk Sanature lanceert een nieuwe campagne die de vrouwelijke consument 'bewust laat stilstaan' bij de producten die ze tijdens haar maandelijkse menstruatie gebruikt. 'We nodigen vrouwen uit om naar hun intieme huid te luisteren.'
Sanature verkoopt ‘vrouwelijke hygiëneproducten’, zoals inlegkruisjes, tampons en maandverband. De campagne is ontwikkeld door de bureaus Vigics en Love, die na een recente pitch voor het merk aan de slag zijn. De fotografie is van de hand van Ruby Cruden.
Marly Kramer, brand manager bij Sanature, zegt: 'Helaas hebben vrouwen tijdens hun menstruatie nog regelmatig last van huidirritatie. Part of the deal? Wij weten wel beter. Met deze campagne willen we alle vrouwen uitnodigen eens goed naar hun intieme huid te luisteren, door écht te voelen. Ze hopen we dat ze kiezen voor de katoenen producten van Sanature, en daar zelf de voordelen van gaan ervaren.'
Patrick van Haperen, creative director van Love, vult aan: 'We willen verder gaan dan de meeste hygiënemerken. Dat kan alleen op basis van wederzijds vertrouwen en een hechte samenwerking. Het resultaat is een esthetische campagne, waarbij sensitiviteit en kwetsbaarheid als kracht worden gezien.'
De campagne wordt uitgerold op televisie (3 commercials) en online. Bekijk de brandfilm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Dentsu Lab Amsterdam focust op mensgerichte innovatie
- ANWB brengt woonverzekeringen tot leven met Buddy
- ANWB Private Lease en Marktplaats winnen bij ADCE in Barcelona
- Van Geloven kiest Joe Public als nieuw bureau
- OK Creative Agency lanceert €30K-startuppitch
- Herpositionering versterkt rol WTC Amsterdam
Laatste Nieuws
- Louis gaat met kerst op avontuur04-12-2025
- De Beren kiest OK als creatief partner04-12-2025
- Nieuwe campagne voor divers De Pijp04-12-2025
- Dentsu lanceert PR-propositie02-12-2025
- 113-campagne stelt de ongemakkelijke... 01-12-2025
- ADCN viert 60 jaar creativiteit01-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

