Sanature: kwetsbaarheid als kracht

Sanature: kwetsbaarheid als kracht
  • Bureaus
  • 10 feb 2021 @ 14:11
  • 19240 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Huidverzorgingsmerk Sanature lanceert een nieuwe campagne die de vrouwelijke consument 'bewust laat stilstaan' bij de producten die ze tijdens haar maandelijkse menstruatie gebruikt. 'We nodigen vrouwen uit om naar hun intieme huid te luisteren.'

Sanature verkoopt ‘vrouwelijke hygiëneproducten’, zoals inlegkruisjes, tampons en maandverband. De campagne is ontwikkeld door de bureaus Vigics en Love, die na een recente pitch voor het merk aan de slag zijn. De fotografie is van de hand van Ruby Cruden.

Marly Kramer, brand manager bij Sanature, zegt: 'Helaas hebben vrouwen tijdens hun menstruatie nog regelmatig last van huidirritatie. Part of the deal? Wij weten wel beter. Met deze campagne willen we alle vrouwen uitnodigen eens goed naar hun intieme huid te luisteren, door écht te voelen. Ze hopen we dat ze kiezen voor de katoenen producten van Sanature, en daar zelf de voordelen van gaan ervaren.'

Patrick van Haperen, creative director van Love, vult aan: 'We willen verder gaan dan de meeste hygiënemerken. Dat kan alleen op basis van wederzijds vertrouwen en een hechte samenwerking. Het resultaat is een esthetische campagne, waarbij sensitiviteit en kwetsbaarheid als kracht worden gezien.'

De campagne wordt uitgerold op televisie (3 commercials) en online. Bekijk de brandfilm hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken