Ook in de teststraat ben je er met Ohra zo uit
- Bureaus
- 4 jul 2021 @ 19:50
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 4 jul 2021 @ 19:50
- Sjaak Hoogkamer
Als vervolg op de leenautoverzekering start Ohra vanaf 5 juli op tv, radio, met online video’s, social media en online acties met de OHRA Autoverzekering. Joe Public tekent voor de creatieve uitwerking.
Afgelopen weken stond de nieuwe Ohra Leenautoverzekering centraal waarmee op radio, online en social media duidelijk werd gemaakt dat je je auto met een gerust hart kunt uitlenen of lenen, zonder nadelige financiële gevolgen.
In deze campagne haakt Ohra in op het fenomeen ‘corona teststraat’.
Dat gebeurt opnieuw met het echtpaar dat in de al 9 jaar lopende campagne alle pech van de wereld heeft.
Brenda Gerritsen van Ohra geeft aan dat de boodschap centraal staat dat je auto bij Ohra goed verzekerd is tegen een betaalbare premie. En met de service van de bekende OHRA App kun je een schade altijd eenvoudig en zonder gedoe afhandelen. Els merkt in deze campagne dat het soms onverwacht toch lastig kan zijn om overal aan te denken. En dat je dan voor hulp natuurlijk altijd contact met OHRA kunt opnemen voor verrassende, persoonlijke hulp.
Creatief directeur Antoine Houtsma over deze campagne: ‘Het is geweldig om te zien hoe Ohra het weer aandurft om met een knipoog in te haken op een actueel fenomeen. Na de commercial uit 2019 die inhaakte op de gele hesjes-beweging nu zo’n beetje de eerste campagne die inspeelt op een corona-fenomeen, namelijk ‘de teststraat’.’
CREDITS
Klant: Ohra
Verantwoordelijk van klant: Claudia Stewart-Duijndam, Brenda Gerritsen, Brett Gaasbeek
Concept: Antoine Houtsma, Marcel Hartog
Strategie: Jeroen van Eck
Account: Jolies van Rijn
Producer bureau: Merel Groenenboom
Productiemaatschappij: Holy Fools
Producer: Defne Anit
Regisseur: Mattias Schut
DOP: Hidde Boorsma
Offline editor: Kapsalon – Marc Bechtold
Online: Ton Habraken
Grading: George Ballatoni
Geluidsstudio: FC Walvisch
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
- Popal kiest Umfang na pitch30-06-2025
- Aldi scoort met nieuwe XXL-fancampagne30-06-2025
- All Response Media werkt voor... 27-06-2025
- Digitale bureaus toonden veerkracht... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation