Ook in de teststraat ben je er met Ohra zo uit

Ook in de teststraat ben je er met Ohra zo uit
  • Bureaus
  • 4 jul 2021 @ 19:50
  • 15075 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

Als vervolg op de leenautoverzekering start Ohra vanaf 5 juli op tv, radio, met online video’s, social media en online acties met de OHRA Autoverzekering. Joe Public tekent voor de creatieve uitwerking.

Afgelopen weken stond de nieuwe Ohra Leenautoverzekering centraal waarmee op radio, online en social media duidelijk werd gemaakt dat je je auto met een gerust hart kunt uitlenen of lenen, zonder nadelige financiële gevolgen.

In deze campagne haakt Ohra in op het fenomeen ‘corona teststraat’.

Dat gebeurt opnieuw met het echtpaar dat in de al 9 jaar lopende campagne alle pech van de wereld heeft.

Brenda Gerritsen van Ohra geeft aan dat de boodschap centraal staat dat je auto bij Ohra goed verzekerd is tegen een betaalbare premie. En met de service van de bekende OHRA App kun je een schade altijd eenvoudig en zonder gedoe afhandelen. Els merkt in deze campagne dat het soms onverwacht toch lastig kan zijn om overal aan te denken. En dat je dan voor hulp natuurlijk altijd contact met OHRA kunt opnemen voor verrassende, persoonlijke hulp.

Creatief directeur Antoine Houtsma over deze campagne: ‘Het is geweldig om te zien hoe Ohra het weer aandurft om met een knipoog in te haken op een actueel fenomeen. Na de commercial uit 2019 die inhaakte op de gele hesjes-beweging nu zo’n beetje de eerste campagne die inspeelt op een corona-fenomeen, namelijk ‘de teststraat’.’

 

CREDITS

Klant: Ohra

Verantwoordelijk van klant: Claudia Stewart-Duijndam, Brenda Gerritsen, Brett Gaasbeek

Concept: Antoine Houtsma, Marcel Hartog

Strategie: Jeroen van Eck

Account: Jolies van Rijn

Producer bureau: Merel Groenenboom

Productiemaatschappij: Holy Fools

Producer: Defne Anit

Regisseur: Mattias Schut

DOP: Hidde Boorsma

Offline editor: Kapsalon – Marc Bechtold

Online: Ton Habraken

Grading: George Ballatoni

Geluidsstudio: FC Walvisch

 

 



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken