Pr-bureau Pressure wordt partner van agency-netwerk L'Attitude
- Bureaus
- 24 sep 2021 @ 09:06
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 24 sep 2021 @ 09:06
- Michiel van Zaane
Pr-bureau Pressure uit Amsterdam biedt voortaan zijn diensten internationaal aan. Als partner voor Nederland sluit het bureau zich aan bij het wereldwijde agency-netwerk L’Attitude, een initiatief van het Britse pr-bureau The Lucre Group.
L’Attitude bestaat momenteel uit 19 pr-bureaus uit verschillende landen uit Europa, Noord- en Zuid-Amerika, het Midden-Oosten en Azië. Pressure is de afgelopen jaren stevig gegroeid. Met klanten als Lego, Jack Daniels, Lelo en Stichting Kinderpostzegels heeft het als fullservice pr-bureau een groot netwerk en breed portfolio opgebouwd.
'Dankzij L’Attitude wordt Pressure de partner in Nederland voor veel pr-bureaus over de hele wereld', zegt Gradus Groothengel, oprichter en directeur. 'Via L’Attitude kunnen wij nu snel en makkelijk partners vinden in andere delen van de wereld, met ervaring in het juiste vakgebied om ondersteuning te bieden bij campagneplanning en -uitvoering voor onze klanten. We krijgen er zo wereldwijd een heleboel nieuwe toffe collega’s bij met elk hun waardevolle netwerk.' 'Dit netwerk biedt ons ook toegang tot internationale klanten die in Nederland op zoek zijn naar een pr-bureau', vult Lauréna Rutgers aan, Account Director en partner bij Pressure.
Foto: Gradus Groothengel (links) en Lauréna Rutgers.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe NIX18-campagne richt zich op ouders
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers