Pr-bureau Pressure wordt partner van agency-netwerk L'Attitude
- Bureaus
- 24 sep 2021 @ 09:06
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 24 sep 2021 @ 09:06
- Michiel van Zaane
Pr-bureau Pressure uit Amsterdam biedt voortaan zijn diensten internationaal aan. Als partner voor Nederland sluit het bureau zich aan bij het wereldwijde agency-netwerk L’Attitude, een initiatief van het Britse pr-bureau The Lucre Group.
L’Attitude bestaat momenteel uit 19 pr-bureaus uit verschillende landen uit Europa, Noord- en Zuid-Amerika, het Midden-Oosten en Azië. Pressure is de afgelopen jaren stevig gegroeid. Met klanten als Lego, Jack Daniels, Lelo en Stichting Kinderpostzegels heeft het als fullservice pr-bureau een groot netwerk en breed portfolio opgebouwd.
'Dankzij L’Attitude wordt Pressure de partner in Nederland voor veel pr-bureaus over de hele wereld', zegt Gradus Groothengel, oprichter en directeur. 'Via L’Attitude kunnen wij nu snel en makkelijk partners vinden in andere delen van de wereld, met ervaring in het juiste vakgebied om ondersteuning te bieden bij campagneplanning en -uitvoering voor onze klanten. We krijgen er zo wereldwijd een heleboel nieuwe toffe collega’s bij met elk hun waardevolle netwerk.' 'Dit netwerk biedt ons ook toegang tot internationale klanten die in Nederland op zoek zijn naar een pr-bureau', vult Lauréna Rutgers aan, Account Director en partner bij Pressure.
Foto: Gradus Groothengel (links) en Lauréna Rutgers.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
Laatste Nieuws
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
- Nederland blijkt liever dan gedacht... 18-11-2025
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

