Peijnenburg laat Marc-Marie wegdromen naar Happie Place
- 11 nov 2021 @ 09:16
- Ryan Baij
In de nieuwe commercial van Peijnenburg, gemaakt door DDB Unlimited, droomt Marc-Marie Huijbregts weg naar zijn Happie place. Hij droomt daarin van zijn eigen parfumlijn.
‘Dit is toch fantastisch! Iedereen weet dat ik graag een weelderige haardos had gehad, vertelt Marc Marie Huijbregts. ‘Toen ik hiervoor gevraagd werd, hoefde ik dus niet lang na te denken. We hebben zoveel lol gehad tijdens het maken van deze reclame en ik moet nog steeds lachen als ik het voorbij zie komen.’
Jeroen Harks Marketing Directeur bij Peijnenburg vertelt over de intentie van de nieuwe campagne: ‘Wij doelen met onze campagnes op het creëren van een klein geluksmoment, waarbij je even wegdroomt naar jouw Happie Place. Happen naar Peijnenburg zorgt naast genieten ook voor een positief gevoel, zodat iedereen zijn of haar dag goed begint. Daarom zeggen we ook: ‘Van happen word je happie!’. Het is dus niet zo dat je na een hap Peijnenburg automatisch wegdroomt naar een paradijs, maar we willen met onze campagnes wel stimuleren om tussendoor eens wat vaker een momentje voor jezelf te pakken.’
‘De vorige campagne met Frans Bauer heeft het heel goed gedaan. Ook Marc-Marie past goed bij Peijnenburg en heeft de mogelijkheid voor impactvolle Happie Places. Het was een feestje om deze commercial met hem op te nemen’ zegt Dick van der Lecq, CEO bij DDB Unlimited.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers