Coinmerce lanceert nieuwe campagne met cryptoma en -opa
- Bureaus
- 7 feb 2022 @ 14:30
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Doelgroepen
- 7 feb 2022 @ 14:30
- Ryan Baij
Coinmerce komt in de nieuwe campagne met cryptoma en -opa. Het doel is om het investeren in cryptovaluta toegankelijk, veilig en begrijpelijk te maken voor iedereen.
In de nieuwe campagne die draait om nieuwe wijsheden over geld, rekenen cryptoma en -opa af met oude wijsheden als ‘appeltje voor de dorst’. In plaats daarvan geven ze moderne levenslessen over investeren in het nieuwe geld van de toekomst. De campagne wordt gemaakt door Natwerk.
Eén van de belangrijkste opdrachten was om een krachtige campagne te creëren die Coinmerce in één klap bekend maakt bij een nieuwe doelgroep en tegelijkertijd een sterke positionering voor de toekomst. Ook hielp Natwerk bij de lancering van de eerste fysieke cryptowinkel in Nederland die op 9 december 2021 werd geopend. Een winkel in Amstelveen, waar het mogelijk is om je met of zonder afspraak te laten informeren én om zelf crypto aan te kopen.
Ook wordt er een nieuwe pay-off gelanceerd: ‘Geef je geld toekomst’. De nieuwe campagne wordt onder andere uitgerold met online video, online banners, mobile advertising, TV-billboarding en snelwegmasten. Komende maanden is het voornemen om de campagne door te trekken naar TVC en ook activaties in te zetten. Daarnaast wordt ook de PR-strategie verder uitgerold.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe NIX18-campagne richt zich op ouders
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers