Coinmerce lanceert nieuwe campagne met cryptoma en -opa
- Bureaus
- 7 feb 2022 @ 14:30
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Doelgroepen
- 7 feb 2022 @ 14:30
- Ryan Baij
Coinmerce komt in de nieuwe campagne met cryptoma en -opa. Het doel is om het investeren in cryptovaluta toegankelijk, veilig en begrijpelijk te maken voor iedereen.
In de nieuwe campagne die draait om nieuwe wijsheden over geld, rekenen cryptoma en -opa af met oude wijsheden als ‘appeltje voor de dorst’. In plaats daarvan geven ze moderne levenslessen over investeren in het nieuwe geld van de toekomst. De campagne wordt gemaakt door Natwerk.
Eén van de belangrijkste opdrachten was om een krachtige campagne te creëren die Coinmerce in één klap bekend maakt bij een nieuwe doelgroep en tegelijkertijd een sterke positionering voor de toekomst. Ook hielp Natwerk bij de lancering van de eerste fysieke cryptowinkel in Nederland die op 9 december 2021 werd geopend. Een winkel in Amstelveen, waar het mogelijk is om je met of zonder afspraak te laten informeren én om zelf crypto aan te kopen.
Ook wordt er een nieuwe pay-off gelanceerd: ‘Geef je geld toekomst’. De nieuwe campagne wordt onder andere uitgerold met online video, online banners, mobile advertising, TV-billboarding en snelwegmasten. Komende maanden is het voornemen om de campagne door te trekken naar TVC en ook activaties in te zetten. Daarnaast wordt ook de PR-strategie verder uitgerold.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren
- De marketingtransfers van week 16, 2024
- Bifi terug op TV met campagne ‘Stiekem de lekkerste’
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
Laatste Nieuws
- Drie finalisten SAN New Kids on the... 26-04-2024
- De marketingtransfers van week 17,... 26-04-2024
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing