Coinmerce lanceert nieuwe campagne met cryptoma en -opa

Coinmerce lanceert nieuwe campagne met cryptoma en -opa
  • Bureaus
  • 7 feb 2022 @ 14:30
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Doelgroepen

Coinmerce komt in de nieuwe campagne met cryptoma en -opa. Het doel is om het investeren in cryptovaluta toegankelijk, veilig en begrijpelijk te maken voor iedereen.

In de nieuwe campagne die draait om nieuwe wijsheden over geld, rekenen cryptoma en -opa af met oude wijsheden als ‘appeltje voor de dorst’. In plaats daarvan geven ze moderne levenslessen over investeren in het nieuwe geld van de toekomst. De campagne wordt gemaakt door Natwerk.

Eén van de belangrijkste opdrachten was om een krachtige campagne te creëren die Coinmerce in één klap bekend maakt bij een nieuwe doelgroep en tegelijkertijd een sterke positionering voor de toekomst. Ook hielp Natwerk bij de lancering van de eerste fysieke cryptowinkel in Nederland die op 9 december 2021 werd geopend. Een winkel in Amstelveen, waar het mogelijk is om je met of zonder afspraak te laten informeren én om zelf crypto aan te kopen.

Ook wordt er een nieuwe pay-off gelanceerd: ‘Geef je geld toekomst’. De nieuwe campagne wordt onder andere uitgerold met online video, online banners, mobile advertising, TV-billboarding en snelwegmasten. Komende maanden is het voornemen om de campagne door te trekken naar TVC en ook activaties in te zetten. Daarnaast wordt ook de PR-strategie verder uitgerold.

Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken