'AI Wish You a Merry Christmas' biedt slimme kerstkaart

- Bureaus
- 21 dec 2023 @ 15:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - DoelgroepenMarketing
- 21 dec 2023 @ 15:00
- Peter van Woensel Kooy
De feestdagen staan voor de deur en de stress begint te pieken, maar geen zorgen – Umfang Creative Agency en Comfort Studio Digital Development hebben dé oplossing: 'AI Wish You a Merry Christmas'.
Deze innovatieve tool neemt niet alleen de druk weg van het vinden van tijd, het geeft ook een eigentijdse draai aan de traditionele, vaak eentonige kerstkaart. 'AI Wish You a Merry Christmas' maakt het versturen van unieke en persoonlijke kerstkaarten volgens de bedenkers eenvoudiger dan ooit.
Kerst en AI hand in hand
'Dit jaar brengen we de kerstkaart naar een nieuw niveau. "AI Wish You a Merry Christmas" is een mooie mix van traditie en innovatie, waarmee we inspelen op de groeiende rol van AI in ons dagelijks leven', legt Tim Blaney Davidson van Umfang Creative Agency uit.
Een persoonlijke touch met AI
'De kracht van "AI Wish You a Merry Christmas" ligt in het samenspel van verschillende AI-tools. Deze samenwerking biedt ons de mogelijkheid om kerstkaarten zowel persoonlijk als efficiënt te maken. Wie heeft er elfjes nodig als je AI hebt?' vertelt Arno Vije van Comfort Studio Digital Development.
De Toekomst van de kerstkaart
Gemak staat voorop bij 'AI Wish You a Merry Christmas', aldus Umfang. De tool combineert traditionele charme met moderne techniek voor een verfrissende kijk op de kerstkaart. Een moderne oplossing voor een tijdloze traditie, waarmee je toch nog snel die kerstkaart kunt sturen via WhatsApp.
'Ontdek de magie zelf op www.aiwishyouamerrychristmas.com en stuur je familie, vrienden en kennissen een warme AI kerstgroet.'
(PvWK)
Over Umfang Creative Agency en Comfort Studio
'Gemaakt door Umfang Creative Agency, specialist in branding, websites en campagnes, in samenwerking met Comfort Studio Digital Development, gespecialiseerd in WordPress/WooCommerce, innovatieve frontends en IoT-projecten.'
(bron: Umfang)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit en campagne
- AI brengt James Parkinson tot leven
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- EY zet in nieuwe campagne menselijke kant leiderschap centraal
- Branded content zonder verhaal is gewoon ruis
- Branded content werkt pas echt als het hoofd én hart raakt
Laatste Nieuws
- Zonnebankmaker JK Group lanceert... 02-05-2025
- Goud voor 'Stukje van mij' van KPN... 02-05-2025
- Monks zijn wereldwijd B Corp... 01-05-2025
- Museumkaart kiest Act Agency voor... 01-05-2025
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management