Zekur kiest Born05 als lead agency
- Bureaus
- 13 okt 2022 @ 09:51
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Nieuwe klant
- 13 okt 2022 @ 09:51
- Nanny Kuilboer
Digital branding agency Born05 gaat als lead agency aan de slag voor Zekur met het ontwikkelen van een nieuwe positionering. Zekur biedt verzekeringen aan voor onder meer zorg, wonen, auto en ZZP’ers tegen scherp geprijsde premies.
Voorafgaand aan de nieuwe positionering ontwikkelt Born05 een nieuwe merkstrategie van waaruit de nieuwe positionering zich laat vertalen in alle communicatie-uitingen. De eerste resultaten zijn in Q1 2023 zichtbaar.
Harm Balvers, Head of Strategy & Programs bij Born05: ‘Zekur zocht een bureau dat strategisch advies kan combineren met onderscheidend brand design, campagnevoering en digitale producten en services. Wij beschikken over deze lenigheid.’
Prijsvechter
Janneke Kloosterman, Brand, Marketing & Communications Specialist bij Zekur: ‘Zekur moet op een toekomstbestendige manier geherpositioneerd worden. Verzekeringen en ook andere financiële proposities moeten in dit merkconcept passen. De nieuwe positionering en daaruitvolgende campagnes moeten de bekendheid en betrouwbaarheid van het merk Zekur vergroten. We kijken hierbij enorm uit naar de samenwerking met Born05.’ Balvers vult aan: ‘Nederland kent Zekur als een van de eerste merken die met een scherp aanbod de markt van zorgverzekeringen betrad. Een interessant en eigenwijs merk, maar wel een echte prijsvechter. Samen met Zekur gaan we een bestendige positionering ontwikkelen, gericht op de toegevoegde waarde van Zekur, die zich laat vertalen in campagnes, content en digitale proposities. Een samenwerking waar wij heel enthousiast van worden.’
Over Zekur
Zekur biedt verzekeringen voor een lage premie door verzekeringen te bundelen en zo 'veel verzekering voor weinig' te bieden. Zekur richt zich op mensen en ondernemers die hun verzekeringen zelf makkelijk online willen sluiten.
Over Born05
Born05 is onderdeel van Ace en werkt met een team van 50 specialisten voor klanten als 538, ASN Bank, Greenchoice, JDE, KPN, Robijn, Porsche en Videoland.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Nami lanceert campagne-initiatief #EchtMannelijk
- Zzuper lanceert campagne voor onverzekerde zelfstandigen
- Campagne zet trotse Hartmakers in beweging
- De Koffiejongens positioneren zich als buitenbeentje
- Eye Wish zet vakmanschap centraal in nieuwe campagne
- Heyoo.ai bouwt platform voor gepersonaliseerde authentieke...
Laatste Nieuws
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
- Closed on Monday opent lift voor... 15-09-2025
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
- Nieuw geluid voor nieuwe VanMoof10-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes