NL Moonshots '24 kiest voor Woedend Creative Agency
- Bureaus
- 16 okt 2023 @ 08:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CampagnesInnovatieMarketing
- 16 okt 2023 @ 08:00
- Peter van Woensel Kooy
Astronaut André Kuipers zoekt studenten van mbo, hbo en wo voor zijn nieuwe missie: NL Moonshots ‘24. Dit programma biedt studententeams de unieke kans om – gecoacht door een astronaut – te werken aan een groots idee voor de mensheid, een moonshot.
NL Moonshots ’24 wordt georganiseerd in het kader van het 35ste ASE Planetary Congress, waarvoor volgend jaar ruim honderd astronauten naar Nederland komen.
Studenten van álle niveaus worden uitgedaagd om hun eigen moonshots te ontwikkelen: frisse ideeën, bizarre lifehacks en space inventions uit onverwachte hoek. De wildste ideeën om de wereld vooruit te brengen. Geïnspireerd door het unieke perspectief van een astronaut in de ruimte, kunnen moonshots overal over gaan: van de aarde en de mensheid tot technologie, kunstmatige intelligentie en meer.
NL Moonshots ’24 gaat op zoek naar 100 studententeams die worden gekoppeld aan 100 astronauten. De eind-pitch is op het ASE Planetary Congress, oktober 2024. Hier komt alles samen voor een indrukwekkende finale en hier worden de meest kansrijke ideeën gepresenteerd.
De wervingscampagne en complete identiteit van NL Moonshots '24 zijn ontwikkeld door Woedend Creative Agency. Waaronder video, social content en promotiepakketten voor gebruik op beurzen, scholen en universiteiten.
Lucien Geelhoed, intendant NL Moonshots ’24: 'Dit is een kans voor studenten om deel uit te maken van een uniek avontuur. We willen de wildste ideeën aanmoedigen, want dat is wat nodig is om de wereld vooruit te brengen en de volgende generatie Moonshots te creëren. Ik heb vorig jaar nauw met Woedend! en creative director Lennart Driessen samengewerkt op het soms zeer uitdagende European City of Science Leiden 2022 project. Ik weet dat Woedend vooruitdenkt, verrast en alles geeft, die mentaliteit waardeer en herken ik.'
(PvWK)
Meer info op de website: klik hier https://moonshots24.nl/
Moonshots '24 from Woedend! Creative Agency on Vimeo.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- employer branding
- maan
- Woedend Creative Agency
- campagne
- André Kuipers
- raket
- pitch
- NL Moonshots '24
- astronaut
- Lennart Driessen
- merk
- Lucien Geelhoed
- new business
- moonshot
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject
Laatste Nieuws
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

