TUI lanceert podcast-serie

  • Content
  • 23 okt 2018 @ 16:18
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Content

Reisorganisatie TUI en influencer marketingbureau First lanceren een podcast-serie genaamd De Spannendste Reisverhalen, waarin onder meer Katja Schuurman vertelt over opmerkelijke reisavonturen. Doel is om de millennial te bereiken.

Een nieuwe trend lijkt geboren: influencers die de wereld over reizen en alles vastleggen op Instagram. TUI zag hierin een kans om de spannende verhalen die daarmee gepaard gaan vast te leggen in een podcast. De verhalen variëren van een bevalling in een Italiaanse supermarkt tot een gewaagde date in de jungle van Bali.

Roosmarijn Quartier, head of marketing communications bij TUI Benelux, laat weten: 'Dit is een van de initiatieven om met onze digitale communicatie de millennials aan te spreken. Met deze podcast-serie willen we hen op een nieuwe manier laten kennismaken met onze vakanties.'

Rocco Stallvord, strategy director bij First, voegt daaraan toe: 'Reizen staat zo'n beetje synoniem aan spannende verhalen. Het is voor ons dan ook een logische keuze om voor TUI een podcast over reisverhalen te maken. Door daar influencers bij te betrekken, worden de verhalen herkenbaar en hebben ze direct een groot publiek.'

De eerste drie podcasts staan al online en zijn hier te beluisteren.

 
Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken