Fellinger en Otto starten podcast

Fellinger en Otto starten podcast
  • Content
  • 27 feb 2019 @ 12:14
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentMakers

Stephan Fellinger (l) en Richard Otto lanceren 'Innovation Works!', een podcast over de mix van innovatie en talent. In deze nieuwe serie interviewt het duo specialisten over onderwerpen als technologie, innovatie en de veranderende arbeidsmarkt.

Fellinger laat weten: 'De afgelopen jaren heb ik met veel plezier een aantal onconventionele talent- en innovatieprogramma's mogen ontwikkelen. Talent en innovatie zijn in mijn ogen een Siamese tweeling die de komende jaren een belangrijke aanjager zullen zijn van nieuwe ontwikkelingen in onze economie en maatschappij. Nieuwsgierigheid is de belangrijkste drijfveer om daarover, samen met Richard, een podcastserie te maken.'

Otto voegt daaraan toe: 'Door zaken als internationalisering, vergrijzing en technologie verandert de Nederlandse economie sneller dan ooit. In onze podcast spreken we diverse specialisten over hoe de politiek, het bedrijfsleven, onderwijs en de consument en burger op deze verandering kunnen inspelen.'

De Innovation Works!-podcast is te beluisteren via Anchor, Soundcloud, Spotify, Google Podcasts en iTunes.

Er staan reeds drie afleveringen online, met Jacco Bouw, Ebel Slijp en Arno Peperkoorn.

Over

Stephan Fellinger was de eerste Online Mediaman van het Jaar en kreeg een Coq d'Honneur uitgereikt voor zijn verdienste in het marketingcommunicatievak. Samen met Marco Derksen is hij recent Dagstage.nl gestart. daarnaast is hij mede-eigenaar van Next Voice Academy.

Richard Otto is uitgever van Tens Media, waar hij mediaformats als Verdwenen Merken, Namespotting en Spreekbuis.nl uitbrengt.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken