Miljuschka Witzenhausen lanceert wekelijkse vlog

Miljuschka Witzenhausen lanceert wekelijkse vlog
  • Content
  • 15 feb 2019 @ 13:58
  • 16416 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • VideoMakersVloggen

Presentator Miljuschka Witzenhausen gaat samen met RTL, AD en de zeven regiotitels van de Persgroep vanaf vandaag een wekelijkse vlog maken: Miljuschka's Droomboerderij.

In het online tv-programma zien we Witzenhausen, die eerder programma's maakte voor 24 Kitchen en BNN, in een nieuwe rol: als bouwopzichter, klusser en tuinier. We zien de succesmomenten, maar ook de bouwdips die worden getroost met comfortfood.

Platteland

Het gezin Witzenhausen wil in maart de stad voor het platteland verruilen, maar voor die tijd moet er nog een hoop gebeuren. In de voormalige kaasboerderij bouwen ze niet alleen aan een fantastisch thuis, maar ook aan een plek waar Miljuschka kan werken in haar ultieme droomkeuken/studio.

De eerste aflevering is vanmiddag vanaf 16:00 uur op onder andere eigenhuisentuin.nl te bekijken.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken