Startpagina gaat strijd aan om 50plusser
- Content
- 17 sep 2019 @ 08:53
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Branded content
- 17 sep 2019 @ 08:53
- Nanny Kuilboer
Van wegwijzer op internet sinds 1998 wil Startpagina steeds meer zelf de plek worden voor nieuws, opinie en vermaak en mengt zich nadrukkelijker in de strijd om de online 50plusser.
Startpagina wil lifestyleplatform zijn voor 50 plusser
Met de toevoeging van online spelletjes, nieuwsvideo’s en samenwerkingen met Libelle, Margriet en Nu.nl, hoopt Startpagina de doelgroep van online 50plussers langer vast te houden en kansen te pakken op het gebied van branded content. Woordvoerder Startpagina Leon Dekker. ‘Wij worden steeds meer een modern lifestyleplatform voor de actieve 50plusser.’
Libelle, Margriet en Nu.nl op Startpagina
De merken Libelle, Margriet en Nu.nl gaan content delen met de bezoekers van Startpagina.nl en spelletjes als Bubbles en Majhong zijn via één muisklik te spelen. De blogpagina is uitgebreid en nieuws- en lifestylevideo’s én een nieuwe videoserie rond GoeieVraag zijn toegevoegd. Dekker: ‘Hiermee weten we de aandacht van onze gebruikers langer vast te houden en bieden we in de vertrouwde omgeving van Startpagina een platform voor allerlei vormen van branded content en native advertising. Of het nu gaat om gesponsorde video’s, blogs of performance marketing in de juiste context, bij Startpagina ben je aan het juiste adres. Met bijna 4 miljoen unieke bezoekers per maand en een actieve gebruikersgroep die zoekt, leest, kijkt en koopt op Startpagina.nl bieden we elke adverteerder een succesvolle campagne.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded Content Event - the place...
- BCE24: ING en Talpa over female empowerment in sport met focus...
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne tijdens Week van het geld
- Pets Place werkt samen met dierenexpert Floris Göbel
- Uitslag Corporate Content Awards - Cognito wint driemaal
- Branded Content Event 2024: AI en virtuele influencers ‘gaan...
Laatste Nieuws
- Branded Content Event 2024: AI en... 19-03-2024
- BCE24: 'Als marketeer is het Branded... 18-03-2024
- Uitslag Corporate Content Awards -... 13-03-2024
- Jongeren ontwikkelen zelf campagne... 13-03-2024
- BCE24: ING en Talpa over female... 08-03-2024
- Pets Place werkt samen met... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing