Startpagina gaat strijd aan om 50plusser

Startpagina gaat strijd aan om 50plusser
  • Content
  • 17 sep 2019 @ 08:53
  • 6892 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Branded content

Van wegwijzer op internet sinds 1998 wil Startpagina steeds meer zelf de plek worden voor nieuws, opinie en vermaak en mengt zich nadrukkelijker in de strijd om de online 50plusser.

Startpagina wil lifestyleplatform zijn voor 50 plusser

Met de toevoeging van online spelletjes, nieuwsvideo’s en samenwerkingen met Libelle, Margriet en Nu.nl, hoopt Startpagina de doelgroep van online 50plussers langer vast te houden en kansen te pakken op het gebied van branded content. Woordvoerder Startpagina Leon Dekker. ‘Wij worden steeds meer een modern lifestyleplatform voor de actieve 50plusser.’

 

Libelle, Margriet en Nu.nl op Startpagina

De merken Libelle, Margriet en Nu.nl gaan content delen met de bezoekers van Startpagina.nl en spelletjes als Bubbles en Majhong zijn via één muisklik te spelen. De blogpagina is uitgebreid en nieuws- en lifestylevideo’s én een nieuwe videoserie rond GoeieVraag zijn toegevoegd. Dekker: ‘Hiermee weten we de aandacht van onze gebruikers langer vast te houden en bieden we in de vertrouwde omgeving van Startpagina een platform voor allerlei vormen van branded content en native advertising. Of het nu gaat om gesponsorde video’s, blogs of performance marketing in de juiste context, bij Startpagina ben je aan het juiste adres. Met bijna 4 miljoen unieke bezoekers per maand en een actieve gebruikersgroep die zoekt, leest, kijkt en koopt op Startpagina.nl bieden we elke adverteerder een succesvolle campagne.’

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken