Startpagina gaat strijd aan om 50plusser
- Content
- 17 sep 2019 @ 08:53
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Branded content
- 17 sep 2019 @ 08:53
- Nanny Kuilboer
Van wegwijzer op internet sinds 1998 wil Startpagina steeds meer zelf de plek worden voor nieuws, opinie en vermaak en mengt zich nadrukkelijker in de strijd om de online 50plusser.
Startpagina wil lifestyleplatform zijn voor 50 plusser
Met de toevoeging van online spelletjes, nieuwsvideo’s en samenwerkingen met Libelle, Margriet en Nu.nl, hoopt Startpagina de doelgroep van online 50plussers langer vast te houden en kansen te pakken op het gebied van branded content. Woordvoerder Startpagina Leon Dekker. ‘Wij worden steeds meer een modern lifestyleplatform voor de actieve 50plusser.’
Libelle, Margriet en Nu.nl op Startpagina
De merken Libelle, Margriet en Nu.nl gaan content delen met de bezoekers van Startpagina.nl en spelletjes als Bubbles en Majhong zijn via één muisklik te spelen. De blogpagina is uitgebreid en nieuws- en lifestylevideo’s én een nieuwe videoserie rond GoeieVraag zijn toegevoegd. Dekker: ‘Hiermee weten we de aandacht van onze gebruikers langer vast te houden en bieden we in de vertrouwde omgeving van Startpagina een platform voor allerlei vormen van branded content en native advertising. Of het nu gaat om gesponsorde video’s, blogs of performance marketing in de juiste context, bij Startpagina ben je aan het juiste adres. Met bijna 4 miljoen unieke bezoekers per maand en een actieve gebruikersgroep die zoekt, leest, kijkt en koopt op Startpagina.nl bieden we elke adverteerder een succesvolle campagne.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Kerst 2025: Lies en Louis op... 04-12-2025
- 'Denk vooruit': 9 miljoen brochures... 26-11-2025
- Hertog Jan lanceert docu over... 21-11-2025
- Melitta lanceert campagne ‘Always up... 21-11-2025
- Zero Gravity Drone eert hoofdstad... 19-11-2025
- Plus vernieuwt merkbelofte en... 12-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

