Startpagina gaat strijd aan om 50plusser
- Content
- 17 sep 2019 @ 08:53
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Branded content
- 17 sep 2019 @ 08:53
- Nanny Kuilboer
Van wegwijzer op internet sinds 1998 wil Startpagina steeds meer zelf de plek worden voor nieuws, opinie en vermaak en mengt zich nadrukkelijker in de strijd om de online 50plusser.
Startpagina wil lifestyleplatform zijn voor 50 plusser
Met de toevoeging van online spelletjes, nieuwsvideo’s en samenwerkingen met Libelle, Margriet en Nu.nl, hoopt Startpagina de doelgroep van online 50plussers langer vast te houden en kansen te pakken op het gebied van branded content. Woordvoerder Startpagina Leon Dekker. ‘Wij worden steeds meer een modern lifestyleplatform voor de actieve 50plusser.’
Libelle, Margriet en Nu.nl op Startpagina
De merken Libelle, Margriet en Nu.nl gaan content delen met de bezoekers van Startpagina.nl en spelletjes als Bubbles en Majhong zijn via één muisklik te spelen. De blogpagina is uitgebreid en nieuws- en lifestylevideo’s én een nieuwe videoserie rond GoeieVraag zijn toegevoegd. Dekker: ‘Hiermee weten we de aandacht van onze gebruikers langer vast te houden en bieden we in de vertrouwde omgeving van Startpagina een platform voor allerlei vormen van branded content en native advertising. Of het nu gaat om gesponsorde video’s, blogs of performance marketing in de juiste context, bij Startpagina ben je aan het juiste adres. Met bijna 4 miljoen unieke bezoekers per maand en een actieve gebruikersgroep die zoekt, leest, kijkt en koopt op Startpagina.nl bieden we elke adverteerder een succesvolle campagne.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Stayokay speelt met vooroordelen in... 03-07-2025
- Decathlon viert zomerse klassiekers... 02-07-2025
- Fietsersbond lanceert campagne voor... 24-06-2025
- Libresse lanceert de Refresh Spot op... 19-06-2025
- ING steekt vrouwenvoetbal hart onder... 10-06-2025
- [column] Wachten als belevenis:... 10-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers