BCE24: 'Als marketeer is het Branded Content Event "the place to be" om inspiratie op te doen'

- Content
- 18 mrt 2024 @ 10:11
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Branded content
- 18 mrt 2024 @ 10:11
- Nanny Kuilboer
Mandy van der Wal en Edwin Koeners verzorgen tijdens het Branded Content Event een inspiratiesessie getiteld ‘Hoe zien we merken het liefste terug in een podcast?’
Mandy van der Wal is directeur en Edwin Koeners, Business Development Manager, beiden bij Audiohuis. Tijdens hun sessie gaan zij in op het gebruik van branded content in podcasts: ‘Steeds meer merken ontdekken de kracht van podcasts en maken gebruik van audiocommercials die worden ingezet op de pre/mid/post-roll positie als onderdeel van hun audiocampagnes. Branded content in podcasts begint steeds populairder te worden door de unieke eigenschap van podcasts: één op één contact met de luisteraar, zonder ruis van andere merken. In deze inspiratiesessie nemen we je graag mee in de wereld van podcasts en aan de hand van diverse voorbeelden laten we je zien hoe je jouw merk het beste naar voren kan laten komen in een podcast.’
Ter kennismaking met de sprekers stelde de redactie hen enkele vragen:
Wat is de grootste uitdaging voor marketeers in 2024?
Er zijn diverse uitdagingen voor marketeers, maar de belangrijkste op dit moment zijn data en privacy, nieuwe technologieën zoals AI en AR, het snel veranderende consumentengedrag, het voortdurend leveren van relevante content en het streven naar maatschappelijk verantwoord ondernemen. Deze ontwikkelingen worden steeds belangrijker voor de consument, waardoor het van cruciaal belang is voor marketeers om hier rekening mee te houden.
Welke rol speelt AI in contenttoepassingen en speelt NL daar een voortrekkersrol in of moeten we over de grenzen kijken voor inspiratie?
AI speelt een steeds grotere rol. Niet alleen bij het genereren van diverse vormen van content zoals tekst, audio en video, maar ook in talloze andere toepassingen. De inspiratie voor deze vooruitstrevende ontwikkelingen komt niet slechts uit Nederland, maar uit alle uithoeken van de wereld. Audiohuis omarmt deze opkomende technologieën.
Waarom moet marketingminnend Nederland naar het Branded Content Event komen en dan natuurlijk ook nog eens specifiek naar jullie sessie?
Als marketeer is het Branded Content Event the place to be om inspiratie op te doen en dat geldt ook voor onze sessie. Wij nemen je mee in de wereld van podcasts. Podcasts zijn inmiddels niet meer weg te denken uit het medialandschap en er wordt veel geadverteerd. Hoe brengen merken en podcastmakers de boodschap van het merk over bij hun fans? Dat is de vraag die wij beantwoorden in onze sessie.
Het Branded Content Event editie 2024 vindt plaats in Media Plaza in Utrecht op dinsdag 19 maart 2024. Houdt brandedcontentevent.nl in de gaten voor het programma of - beter nog - scoor meteen een ticket voordat je achter het net vist!
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING steekt vrouwenvoetbal hart onder... 10-06-2025
- [column] Wachten als belevenis:... 10-06-2025
- Backpack toerist de pineut in nieuwe... 21-05-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation