BCE24: 'Als marketeer is het Branded Content Event "the place to be" om inspiratie op te doen'

BCE24: 'Als marketeer is het Branded Content Event "the place to be" om inspiratie op te doen'
  • Content
  • 18 mrt 2024 @ 10:11
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    Redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Branded content

Mandy van der Wal en Edwin Koeners verzorgen tijdens het Branded Content Event een inspiratiesessie getiteld ‘Hoe zien we merken het liefste terug in een podcast?’

Mandy van der Wal is directeur en Edwin Koeners, Business Development Manager, beiden bij Audiohuis. Tijdens hun sessie gaan zij in op het gebruik van branded content in podcasts: ‘Steeds meer merken ontdekken de kracht van podcasts en maken gebruik van audiocommercials die worden ingezet op de pre/mid/post-roll positie als onderdeel van hun audiocampagnes. Branded content in podcasts begint steeds populairder te worden door de unieke eigenschap van podcasts: één op één contact met de luisteraar, zonder ruis van andere merken. In deze inspiratiesessie nemen we je graag mee in de wereld van podcasts en aan de hand van diverse voorbeelden laten we je zien hoe je jouw merk het beste naar voren kan laten komen in een podcast.’

Ter kennismaking met de sprekers stelde de redactie hen enkele vragen:

Wat is de grootste uitdaging voor marketeers in 2024?
Er zijn diverse uitdagingen voor marketeers, maar de belangrijkste op dit moment zijn data en privacy, nieuwe technologieën zoals AI en AR, het snel veranderende consumentengedrag, het voortdurend leveren van relevante content en het streven naar maatschappelijk verantwoord ondernemen. Deze ontwikkelingen worden steeds belangrijker voor de consument, waardoor het van cruciaal belang is voor marketeers om hier rekening mee te houden.

Welke rol speelt AI in contenttoepassingen en speelt NL daar een voortrekkersrol in of moeten we over de grenzen kijken voor inspiratie?
AI speelt een steeds grotere rol. Niet alleen bij het genereren van diverse vormen van content zoals tekst, audio en video, maar ook in talloze andere toepassingen. De inspiratie voor deze vooruitstrevende ontwikkelingen komt niet slechts uit Nederland, maar uit alle uithoeken van de wereld. Audiohuis omarmt deze opkomende technologieën.

Waarom moet marketingminnend Nederland naar het Branded Content Event komen en dan natuurlijk ook nog eens specifiek naar jullie sessie?
Als marketeer is het Branded Content Event the place to be om inspiratie op te doen en dat geldt ook voor onze sessie. Wij nemen je mee in de wereld van podcasts. Podcasts zijn inmiddels niet meer weg te denken uit het medialandschap en er wordt veel geadverteerd. Hoe brengen merken en podcastmakers de boodschap van het merk over bij hun fans? Dat is de vraag die wij beantwoorden in onze sessie.

Het Branded Content Event editie 2024 vindt plaats in Media Plaza in Utrecht op dinsdag 19 maart 2024. Houdt brandedcontentevent.nl in de gaten voor het programma of - beter nog - scoor meteen een ticket voordat je achter het net vist!

Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken