Dacia vernieuwt visuele identiteit
- Design
- 12 jul 2021 @ 10:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - AutomotiveMarketing
- 12 jul 2021 @ 10:00
- Peter van Woensel Kooy
Dacia presenteert zich als disruptive automerk, dit keer door de visuele identiteit te veranderen.
Het merk wordt volgens haar marketeers steeds assertiever en authentieker, 'en omarmt symbolen van eenvoud en stevigheid met een gloednieuw logo en embleem, en een extra nieuw kleurenpalet dat doet denken aan het buitenleven en grote open ruimtes.'
Het nieuwe logo is volgens de makers een krachtige eigentijdse visie op Dacia's waarden en DNA, met een 'buiten'-gevoel, het drukt de essentie van moderniteit uit: opnieuw verbinding maken met de omgeving en eenvoudige genoegens delen met uw dierbaren. David, hoofd van Dacia's Studio Design, en Julie, hoofdontwerper verantwoordelijk voor visuele identiteit, leggen hier uit hoe ze het nieuwe ontwerp hebben gemaakt en de stappen die ze hebben genomen om daar te komen.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

