Tenue de Nîmes kondigt samenwerking met Red Wing Shoes aan
- Food-en-retail
- 1 nov 2018 @ 08:09
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ConsumentenProductdesignMerken
- 1 nov 2018 @ 08:09
- Lucas Boon
Kledingwinkel Tenue de Nîmes bestaat tien jaar en om dat te vieren gaat het een samenwerking met Red Wing Shoes aan. Vanaf 23 november - precies tien jaar na de opening van de eerste winkel - zullen er 75 exemplaren van het schoenenmerk in de winkels verkrijgbaar zijn.
Als er namelijk ooit een schoen gemaakt voor denim (het type kleding in de winkel) is, dan is dat wel een boot van Red Wing, betoogt Menno van Meurs, founder en CEO van Tenue de Nîmes. 'Wat ik bijzonder vind is dat boots en jeans functionele producten zijn die alleen maar mooier worden naarmate ze ouder worden. Doordat we allemaal verschillende levens leiden, zal elk paar zich op een andere manier ontwikkelen tot een persoonlijk product met een eigen look en feel. Dus na een paar jaar gedragen te zijn, is elk paar uniek en zie je iemands persoonlijke leven erin terug.'
Van Meurs omschrijft de afgelopen tien jaar als een wilde indigo rit. 'Red Wing is een iconisch merk dat ik zelf al jarenlang droeg voordat ik de eerste winkel opende in 2008. Het merk is marktleider en bestaat al langer dan honderd jaar. Zonder dit soort merken was het succes van Tenue de Nîmes niet hetzelfde geweest.'
Van Meurs laat tot slot weten dat er later in dit jubileumjaar nog negen samenwerkingen worden uitgebracht, met onder andere Vans, Momotaro en Levi's Vintage Clothing.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Betaalbare diamant centraal in nieuwe Zeeman-campagne
- Albert Heijn kiest Jeroen van Koningsbrugge als nieuwe...
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers - Head of Marketing Podimo
- Horroriconen komen samen op Fanta Halloween verpakkingen
- [column] Zo raakt je duurzaamheidsboodschap wél: menselijkheid...
- Stephanie van Eerd van The Magnum Ice Cream Company: 'Omarmen...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw... 12-09-2025
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K... 11-09-2025
- Kruidvat versterkt... 08-09-2025
- Fritz-kola introduceert Mischmasch... 08-09-2025
- Albert Heijn zet tech in tegen... 08-09-2025
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes