Tenue de Nîmes kondigt samenwerking met Red Wing Shoes aan
- Food-en-retail
- 1 nov 2018 @ 08:09
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ConsumentenProductdesignMerken
- 1 nov 2018 @ 08:09
- Lucas Boon
Kledingwinkel Tenue de Nîmes bestaat tien jaar en om dat te vieren gaat het een samenwerking met Red Wing Shoes aan. Vanaf 23 november - precies tien jaar na de opening van de eerste winkel - zullen er 75 exemplaren van het schoenenmerk in de winkels verkrijgbaar zijn.
Als er namelijk ooit een schoen gemaakt voor denim (het type kleding in de winkel) is, dan is dat wel een boot van Red Wing, betoogt Menno van Meurs, founder en CEO van Tenue de Nîmes. 'Wat ik bijzonder vind is dat boots en jeans functionele producten zijn die alleen maar mooier worden naarmate ze ouder worden. Doordat we allemaal verschillende levens leiden, zal elk paar zich op een andere manier ontwikkelen tot een persoonlijk product met een eigen look en feel. Dus na een paar jaar gedragen te zijn, is elk paar uniek en zie je iemands persoonlijke leven erin terug.'
Van Meurs omschrijft de afgelopen tien jaar als een wilde indigo rit. 'Red Wing is een iconisch merk dat ik zelf al jarenlang droeg voordat ik de eerste winkel opende in 2008. Het merk is marktleider en bestaat al langer dan honderd jaar. Zonder dit soort merken was het succes van Tenue de Nîmes niet hetzelfde geweest.'
Van Meurs laat tot slot weten dat er later in dit jubileumjaar nog negen samenwerkingen worden uitgebracht, met onder andere Vans, Momotaro en Levi's Vintage Clothing.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en... 08-07-2025
- Shein krijgt 40 miljoen boete voor... 07-07-2025
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers