Prénatal: bestelkiosken onderdeel omnichannel
- Food-en-retail
- 11 nov 2019 @ 15:18
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Consumenten
- 11 nov 2019 @ 15:18
- Sjaak Hoogkamer
Prénatal heeft bestelkiosken in hun winkels uitgerold. De kiosken zijn geplaatst in 46 winkels en sluiten aan bij de omnichannel strategie van de baby- en peuter retailketen. Met de kiosken kunnen de Prénatal-medewerkers nog beter inspelen op de wensen en behoeften van de klant.
Via de bestelkiosk kunnen klanten artikelen scannen om zo de betreffende productpagina via de webshop in beeld te krijgen. Vervolgens hebben zij de mogelijkheid om de artikelen te bestellen in de kleur en maat naar keuze, direct te betalen en altijd gratis thuis te laten bezorgen.
Met de bestelkiosk kan de klant ook online producten kopen die niet in de winkel voorradig zijn
Dit heeft als voordeel dat wanneer een product niet op voorraad is in de winkel de klant dit alsnog direct kan kopen. Ook kunnen klanten via de kiosk de productpagina naar zichzelf mailen om het product op een later moment te bestellen. Bovendien kan men zich via een aanmeldformulier inschrijven voor de Blije Doos of de Prénatal nieuwsbrief.
Prénatal was op zoek naar een oplossing die bijdraagt aan hun omnichannelstrategie en hun winkelmedewerkers helpt om de klant de beste service te bieden. ‘Al snel kwamen we uit bij Prestop. Na een bezoek aan het Interactive Experience Center van Prestop wisten we zeker dat we in de winkels bestelkiosken wilden gaan plaatsen. We hebben gekozen voor een bestelzuil van Prestop met een 24” touchscreen met ingebouwde barcodescanner en pinautomaat,’ aldus Manager eCommerce Daniel Dunk.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing