Prénatal: bestelkiosken onderdeel omnichannel

 Prénatal: bestelkiosken onderdeel omnichannel
  • Food-en-retail
  • 11 nov 2019 @ 15:18
  • 10961 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Consumenten

Prénatal heeft bestelkiosken in hun winkels uitgerold. De kiosken zijn geplaatst in 46 winkels en sluiten aan bij de omnichannel strategie van de baby- en peuter retailketen. Met de kiosken kunnen de Prénatal-medewerkers nog beter inspelen op de wensen en behoeften van de klant.

Via de bestelkiosk kunnen klanten artikelen scannen om zo de betreffende productpagina via de webshop in beeld te krijgen. Vervolgens hebben zij de mogelijkheid om de artikelen te bestellen in de kleur en maat naar keuze, direct te betalen en altijd gratis thuis te laten bezorgen.

Met de bestelkiosk kan de klant ook online producten kopen die niet in de winkel voorradig zijn

Dit heeft als voordeel dat wanneer een product niet op voorraad is in de winkel de klant dit alsnog direct kan kopen. Ook kunnen klanten via de kiosk de productpagina naar zichzelf mailen om het product op een later moment te bestellen. Bovendien kan men zich via een aanmeldformulier inschrijven voor de Blije Doos of de Prénatal nieuwsbrief.

Prénatal was op zoek naar een oplossing die bijdraagt aan hun omnichannelstrategie en hun winkelmedewerkers helpt om de klant de beste service te bieden. ‘Al snel kwamen we uit bij Prestop. Na een bezoek aan het Interactive Experience Center van Prestop wisten we zeker dat we in de winkels bestelkiosken wilden gaan plaatsen. We hebben gekozen voor een bestelzuil van Prestop met een 24” touchscreen met ingebouwde barcodescanner en pinautomaat,’ aldus Manager eCommerce Daniel Dunk.

Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken