[boxtoernooi] Lindenhoff lanceert Moederdag box

  • Food-en-retail
  • 1 mei 2020 @ 11:59
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingIntroductie

Tijdens de pandemie krijgt thuisbezorging extra vleugels als distributievorm. Delicatessenboerderij Lindenhoff presenteert (en bezorgt) nu de 'Moederdag box'.

'Met deze box heb je alles in huis om haar de hele dag door te verwennen – van een uitgebreid ontbijt op bed tot allerlei lekkers voor bij de koffie: meer dan genoeg om met zijn tweeën van te genieten. Het perfecte cadeau om de allerliefste in het zonnetje te zetten! De Moederdag box is beperkt beschikbaar: wees er snel bij', aldus de marketeers van Lindenhoff. Een doos vol lekkers kost 50 euro per stuk.
Klik hier voor meer info.
(PvWK)

Raadpleeg hier ons uitgebreide dossier 'Boxtoernooi'



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken