Dirk folder voor 3e keer meest favoriet
- Food-en-retail
- 15 sep 2020 @ 10:27
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Awards
- 15 sep 2020 @ 10:27
- Sjaak Hoogkamer
Dirk is de overall winnaar van de ‘Beste Folder Awards’ verkiezing, editie 2020. Naast Dirk en Leen Bakker namen vijf nieuwe winnaars een prijs in ontvangst tijdens het Catch the Shopper event.
In de afgelopen weken hebben consumenten hun favoriete folder beoordeeld. In totaal zijn er ruim 110.000 stemmen uitgebracht. De deelnemende folders zijn beoordeeld op aspecten als ‘aantrekkelijkheid van de folder’, ‘leukste producten’ en ‘leesformaat’. Folderlezers vinden ‘scherpste aanbiedingen’ het belangrijkste aspect. Nederlanders beoordeelden de folders met een gemiddelde van 7,35.
Dirk blijf scoren met folder
De beste folders
In deze editie van de ‘Beste Folder Awards’ zijn er acht categorieprijzen uitgereikt en één overall award. Dirk heeft, net als vorig jaar, met twee categorieprijzen en de overall award, de favoriete folder van de consument.
De winnaars van de ‘Beste Folder Awards’ 2020
CATEGORIE
WINNAAR
GEMIDDELD EINDCIJFER
BESTE ASPECT
Elektronica
Expert (nieuw)
7,78
Leesformaat
Huis, tuin en dier
GAMMA(nieuw)
7,82
Overzichtelijk
Mode en kleding
terStal (nieuw)
8,16
Overzichtelijk
Persoonlijke verzorging
ICI PARIS XL (nieuw)
8,02
Aantrekkelijk
Slapen / wonen
Leen Bakker
7,43
Leesformaat
Supermarkt / slijterij
Dirk
8,48
Scherpste aanbiedingen
Warenhuizen
Action (nieuw)
8,04
Scherpste aanbiedingen
Online
Dirk
8,32
Scherpste aanbiedingen
Adviesbureau Q&A voert de ‘Beste Folder Awards’ verkiezing jaarlijks uit in opdracht van de DDMA Businessgroep Verspreidingen.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- Eén swipe mixt twee bonensoorten: Philips Baristina promoot...
- Dirk krijgt hoogste score in YouGov / Distrifood-rapport
- Krekels op het menu: Kriket komt naar Nederland
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
- Veggies First: van bijgerecht naar... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers