Dirk folder voor 3e keer meest favoriet
- Food-en-retail
- 15 sep 2020 @ 10:27
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Awards
- 15 sep 2020 @ 10:27
- Sjaak Hoogkamer
Dirk is de overall winnaar van de ‘Beste Folder Awards’ verkiezing, editie 2020. Naast Dirk en Leen Bakker namen vijf nieuwe winnaars een prijs in ontvangst tijdens het Catch the Shopper event.
In de afgelopen weken hebben consumenten hun favoriete folder beoordeeld. In totaal zijn er ruim 110.000 stemmen uitgebracht. De deelnemende folders zijn beoordeeld op aspecten als ‘aantrekkelijkheid van de folder’, ‘leukste producten’ en ‘leesformaat’. Folderlezers vinden ‘scherpste aanbiedingen’ het belangrijkste aspect. Nederlanders beoordeelden de folders met een gemiddelde van 7,35.
Dirk blijf scoren met folder
De beste folders
In deze editie van de ‘Beste Folder Awards’ zijn er acht categorieprijzen uitgereikt en één overall award. Dirk heeft, net als vorig jaar, met twee categorieprijzen en de overall award, de favoriete folder van de consument.
De winnaars van de ‘Beste Folder Awards’ 2020
CATEGORIE
WINNAAR
GEMIDDELD EINDCIJFER
BESTE ASPECT
Elektronica
Expert (nieuw)
7,78
Leesformaat
Huis, tuin en dier
GAMMA(nieuw)
7,82
Overzichtelijk
Mode en kleding
terStal (nieuw)
8,16
Overzichtelijk
Persoonlijke verzorging
ICI PARIS XL (nieuw)
8,02
Aantrekkelijk
Slapen / wonen
Leen Bakker
7,43
Leesformaat
Supermarkt / slijterij
Dirk
8,48
Scherpste aanbiedingen
Warenhuizen
Action (nieuw)
8,04
Scherpste aanbiedingen
Online
Dirk
8,32
Scherpste aanbiedingen
Adviesbureau Q&A voert de ‘Beste Folder Awards’ verkiezing jaarlijks uit in opdracht van de DDMA Businessgroep Verspreidingen.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Dijkhuizen aan marketingroer McDonald's - start nieuwe CMO in...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
- [column] The most terrible time of the year
- Lidl verrast met sterrestaurant voor iedereen
- [column] Upfront: Het toppunt van #omdenken op 80m2
- Heineken daagt voice note-cultuur uit
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bahadoer eerste Nederlandse chef in... 22-12-2025
- Lidl verrast met sterrestaurant voor... 19-12-2025
- Horecava Trendrapport 2026 schetst... 18-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in... 17-12-2025
- Heineken daagt voice note-cultuur uit17-12-2025
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




