Aldi komt met Back to school and work campagne

  • Food-en-retail
  • 25 aug 2022 @ 08:27
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodMarketing

De zomervakantie is voorbij en we gaan weer terug naar het ‘normale’ leven. Deze aanstaande fase laat retailer Aldi zien in een commercial vol levensechte momenten.

De gekozen momenten zijn volgens de bedenkers en makers bij Aldi en bureau Indie Amsterdam herkenbaar en symboliseren het einde van de vakantie, wanneer iedereen zich weer voorbereidt op het nieuwe school-/werkjaar.

'Dus, net zo weer aan de bak, maar dan goedkoper. En nu zelfs extra voordelig dankzij de "Extra Volume Voordeel" aanbiedingen. Natuurlijk wel', aldus Indie. Bekijk de nieuwe film in het venster hieronder.
(PvWK)



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken