Sergio Herman maakt nieuwe specials voor Frites Atelier
- Food-en-retail
- 14 sep 2022 @ 14:35
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketing
- 14 sep 2022 @ 14:35
- Peter van Woensel Kooy
Tweemaal per jaar introduceert Sergio Herman voor Frites Atelier nieuwe Frites specials. Met zijn nieuwste creaties kijkt hij alvast vooruit naar de herfst en winter.
'Sergio heeft zich voor onze nieuwe specials laten inspireren door wereldse smaken om je aan op te warmen tijdens de frisse maanden', meldt zijn marketingafdeling, 'Ditmaal nemen zijn smaken u mee naar het warme, sfeervolle Mexico en het drukke Korea.Vanaf deze week presenteer het Frites Atelier als nieuwe Frites specials: "Limited Edition Chili con Queso" en "Kimchi, Truffle & Cheese".'
Liefde voor Frites
Geïnspireerd door de oneindige diversiteit van de aardappel en uit liefde voor het horeca vak- en ambacht ontstond Frites Atelier. Sergio Herman: 'Met één doel: het bereiden van mooie smaakvolle Frites met sensationele toppings voor u! In onze ogen gaat namelijk niets boven een lekkere Frites met daarbij een passende saus.' Na meer dan achttien maanden van testen van verschillende aardappelsoorten, bodemsoorten en andere onderdelen in het proces voor het maken van goede frites was het volgens de topchef eindelijk zover. Den Haag had in 2016 de primeur: de opening van het eerste Frites Atelier was een feit, waarna verdere locaties openden. Mede door de nieuwe specials blijfven de vestigingen in Den Haag, Antwerpen, Gent, Brussel en Roosendaal de aandacht trekken. Meer info klik hier.
(PvWK)
OMSCHRIJVING CHILI CON QUESO
'Limited Edition'
Het beste van Mexico en de lage landen samen in een bakje! Wie van de typische en robuuste smaken houdt uit dit heerlijke vakantieland zal onze Chili Con Queso Frites special enthousiast weten te waarderen. Sergio’s licht pikante Chili Con Carne in combinatie met onze driedubbel gebakken Frites met daar overheen een lopende en romige kaassaus wordt opgefrist door de huisgemaakte Jalapeño mayonaise en doet u dromen van de Mexicaanse zon!
OMSCHRIJVING KIMCHI, TRUFFLE & CHEESE
Sergio wilde heel graag werken met de bite en zoetzure spicy smaak van onze huisgemaakte kimchi. Daar is een verassende combinatie met de volle smaak van de truffelmayonaise en de romige kaassaus voor bedacht. Het evenwicht van deze verrassende contrasten zorgt voor een perfecte balans. Warm je op aan deze heerlijke Frites special met wereldse smaken tijdens de frissere maanden.
(foto: Chantal Arnts / Fritesatelier)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- 'Actionkiller' Die Grenze opent in Amsterdam
- [retailmedia] MediaMarkt ingezet als non-endemic showroomals...
- Lidl lanceert Let’s Grow: nieuw platform geeft vrouwelijke...
- AAlcoholvrij speciaalbier groeit door - 'grensshoppen' zet...
- Fritz-kola start bewustwordingscampagne tegen overconsumptie
- Lynn Trum (Nederlandse Loterij): 'Sterke merken durven keuzes...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
- Limited Heineken-fles bij start... 04-12-2025
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go... 04-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: wat... 03-12-2025
- Fritz-kola start... 01-12-2025
- 'Actionkiller' Die Grenze opent in... 01-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




