Sergio Herman maakt nieuwe specials voor Frites Atelier
- Food-en-retail
- 14 sep 2022 @ 14:35
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketing
- 14 sep 2022 @ 14:35
- Peter van Woensel Kooy
Tweemaal per jaar introduceert Sergio Herman voor Frites Atelier nieuwe Frites specials. Met zijn nieuwste creaties kijkt hij alvast vooruit naar de herfst en winter.
'Sergio heeft zich voor onze nieuwe specials laten inspireren door wereldse smaken om je aan op te warmen tijdens de frisse maanden', meldt zijn marketingafdeling, 'Ditmaal nemen zijn smaken u mee naar het warme, sfeervolle Mexico en het drukke Korea.Vanaf deze week presenteer het Frites Atelier als nieuwe Frites specials: "Limited Edition Chili con Queso" en "Kimchi, Truffle & Cheese".'
Liefde voor Frites
Geïnspireerd door de oneindige diversiteit van de aardappel en uit liefde voor het horeca vak- en ambacht ontstond Frites Atelier. Sergio Herman: 'Met één doel: het bereiden van mooie smaakvolle Frites met sensationele toppings voor u! In onze ogen gaat namelijk niets boven een lekkere Frites met daarbij een passende saus.' Na meer dan achttien maanden van testen van verschillende aardappelsoorten, bodemsoorten en andere onderdelen in het proces voor het maken van goede frites was het volgens de topchef eindelijk zover. Den Haag had in 2016 de primeur: de opening van het eerste Frites Atelier was een feit, waarna verdere locaties openden. Mede door de nieuwe specials blijfven de vestigingen in Den Haag, Antwerpen, Gent, Brussel en Roosendaal de aandacht trekken. Meer info klik hier.
(PvWK)
OMSCHRIJVING CHILI CON QUESO
'Limited Edition'
Het beste van Mexico en de lage landen samen in een bakje! Wie van de typische en robuuste smaken houdt uit dit heerlijke vakantieland zal onze Chili Con Queso Frites special enthousiast weten te waarderen. Sergio’s licht pikante Chili Con Carne in combinatie met onze driedubbel gebakken Frites met daar overheen een lopende en romige kaassaus wordt opgefrist door de huisgemaakte Jalapeño mayonaise en doet u dromen van de Mexicaanse zon!
OMSCHRIJVING KIMCHI, TRUFFLE & CHEESE
Sergio wilde heel graag werken met de bite en zoetzure spicy smaak van onze huisgemaakte kimchi. Daar is een verassende combinatie met de volle smaak van de truffelmayonaise en de romige kaassaus voor bedacht. Het evenwicht van deze verrassende contrasten zorgt voor een perfecte balans. Warm je op aan deze heerlijke Frites special met wereldse smaken tijdens de frissere maanden.
(foto: Chantal Arnts / Fritesatelier)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en ‘Tranquilo’
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- René Repko tijdelijk aan het roer... 11-07-2025
- Koninklijke Eru smelt erfgoed en... 11-07-2025
- [marketeer 227] Ragna Hes en Kees... 11-07-2025
- Louise Picquet van Kellanova:... 11-07-2025
- Snackmerk Rewind onthult maïschips... 10-07-2025
- ACM waarschuwt: winkeliers moeten... 10-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers