Nieuw magazine bij de Volkskrant: Sir Edmund
- Media
- 21 feb 2014 @ 16:48
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune
- 21 feb 2014 @ 16:48
- Redactie Media
Op 22 februari verschijnt de eerste editie van Sir Edmund, het nieuwe magazine bij de Volkskrant op zaterdag. Het huidige, goed gewaardeerde Volkskrant Magazine blijft. Sir Edmund is een stoer magazine op krantenpapier en biedt een inspirerende ontdekkingstocht door wetenschap, literatuur, technologie en media. De naam van het magazine is geïnspireerd door Sir Edmund Hillary, de Nieuw-Zeelandse bergbeklimmer die in 1953 als eerste de top van de Mount Everest bereikte.
Sir Edmund is een echt magazine voor het hoofd, voor nieuwsgierige lezers die zich graag laten inspireren met wetenschappelijke trends en technologische wetenswaardigheden. Ook wordt er uitgebreid aandacht besteed aan literatuur en komen stedentrips aan bod. De luxere reisverhalen verhuizen naar Volkskrant Magazine.
Met de introductie van het nieuwe magazine maakt de Volkskrant het weekend compleet: met de nieuwskrant en Vonk, Sir Edmund en Volkskrant Magazine. Sir Edmund bevat speciale secties Wetenschap en Boeken. Het komt in de plaats van het huidige V Weekeinde met de vier katernen Media, Boeken, Reizen en Wetenschap.
Chris Buur, chef van Sir Edmund: 'Volkskrantlezers zijn nieuwsgierig en hebben een brede belangstelling. We willen voor hen een blad maken dat de fascinatie prikkelt en op ontdekkingsreis gaat langs de toppen van het denken'.
Morgen verschijnt de eerste editie van Sir Edmund.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
Laatste Nieuws
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes