Mama Media Group haalt financiering op bij MKB Impulsfonds
- Media
- 7 jul 2015 @ 10:25
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Middelen
- 7 jul 2015 @ 10:25
- Redactie Media
Mama Media Group, het mediabedrijf met de focus op jonge gezinnen, kan haar online groei versnellen door middel van additionele financiering, beschikbaar gesteld door het MKB Impulsfonds.
Mama Media Group, opgericht in 2008, beheert diverse websites, waaronder Mama&zo, JM voor Ouders en FabMama en magazines waaronder Fabulous Mama, volledig gericht op (toekomstige) jonge gezinnen. Door middel van een zelfontwikkeld platform, gerelateerd aan haar online diensten, kan Mama Media Group bezoekersprofielen lezen, herkennen en voorzien van relevante content en/of aanbiedingen op basis van eerder bezoekersgedrag.
Mama Media Group is met 1.5 miljoen unieke bezoekers per maand de grootste in haar online segment. De beschikbaar gestelde financiering maakt het mogelijk om de online strategie succesvol uit te voeren en hiermee de leidende positie die de groep heeft te versterken.
Het MKB Impulsfonds verstrekt leningen aan bewezen ondernemingen die toe zijn aan een vervolgstap in hun bedrijfsgroei. Voor de zoektocht naar additionele financiering is Mama Media Group bijgestaan door IMPROVED Corporate Finance, een van de business partners van NEOS Business Finance. NEOS Business Finance is op exclusieve basis verantwoordelijk voor de selectie, kredietbeoordeling en monitoring van door het MKB Impulsfonds te verstrekken leningen.
Alex Stempels, CEO Mama Media Group: “Ik ben onder de indruk van de snelle, professionele en plezierige werkwijze van NEOS Business Finance en onze adviseurs IMPROVED Corporate Finance, wat heeft geleid tot een succesvol financieringsaanvraag die binnen slechts 7 weken was geformaliseerd. Het MKB Impulsfonds is een goed voorbeeld van een nieuwe financieringspartij en partner voor een onderneming als Mama Media Group, daar waar de traditionele banken niet mee kunnen of mogen."
Daniël Timmer, Credit Officer NEOS Business Finance: “Mama Media Group is een solide onderneming met groei potentieel en een aanwinst voor de portefeuille van het MKB Impulsfonds. We danken Mama Media Group en IMPROVED Corporate Finance voor het efficiënte financieringstraject en de plezierige samenwerking.”
Frank Verbeek, Managing Partner IMPROVED Corporate Finance: “Groei moet niet getemperd worden omdat traditionele kapitaalverstrekkers niet thuis geven. Bij IMPROVED zijn we blij dat we ondernemers via MKB Impulsfonds wel kunnen helpen. Zo zijn we continu op zoek naar oplossingen.”
www.mamamediagroup.com
www.mkbimpulsfonds.nl
www.neos.nu
www.improvedcf.com
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Cosmopolitan wint goud tijdens Mercurs 2025 - Oeuvreprijs Derk...
- Aanzienlijke stijging in positieve houding met de kracht van...
- [column] Welkom in het midfunnel tijdperk
- Short-form kan de basis vormen voor jouw nieuwe IP - zo werkt...
- [column] Quiet culture Waarom Gen Z voor rust en regie gaat
- Talpa Media verbindt versnipperd medialandschap
Laatste Nieuws
- Cosmopolitan wint goud tijdens... 20-11-2025
- Retailmedia verschuift van search... 20-11-2025
- Makers Oogappels benoemd tot Vriend... 19-11-2025
- Talpa Media verbindt versnipperd... 18-11-2025
- Short-form kan de basis vormen voor... 12-11-2025
- Aanzienlijke stijging in positieve... 10-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

