Hi Label introduceert nieuwe titel F1Max
- Media
- 5 sep 2022 @ 11:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - KlantenSportmarketingMediastrategie
- 5 sep 2022 @ 11:30
- Peter van Woensel Kooy
Publisher Hi Label, bekend van de mediamerken Man Man, Girlscene, Fem Fem Gewoonvoorhem en Pure Luxe. start nieuwe Formule 1 website F1Max.nl. Na Max' triomf op Zandvoort heeft de titel de wind in de rug.
'Afgelopen twee weken wisten wij al ruim 100.000 Formule 1 fans te verwelkomen op de kersverse website.'
F1Max wil een toegankelijke mix aan content voor alle fans bieden en dé lifestyle- en nieuwswebsite worden waarop Red Bull Racing-coureur Max Verstappen en andere coureurs op de voet worden gevolgd, zowel op het circuit als privé. 'We highlighten het bikkelharde leven van de teams, coureurs, en geven aandacht voor de tofste onderwerpen uit de koningsklasse van de autosport, beter bekend als Formule 1. Dit allemaal zodat de lezers in de huid kunnen kruipen van een F1 coureur en jij je tijdens het lezen van F1Max voelt als een verslaggever op de grid', vertelt Benck van Limburgh, Head of Partnerships.
Spraakmakende ontwikkelingen
'Vanaf nu worden alle fans en geïnteresseerde volgers verwend met informatieve vraagstukken zoals: "wat is Formule 1?" en ‘"wat verdient een Formule 1-coureur?", zul je verwend worden middels dagelijkse updates over het belangrijkste nieuws en blijf je op de hoogte van de meest spraakmakende ontwikkelingen binnen F1. De content zal ook lifestyle artikelen bevatten over regerend wereldkampioen Max Verstappen en zijn concullega’s. Denk hierbij nieuwe (privé)auto’s, salarissen en relaties. Kortom: de ultieme mix over het populaire onderwerp, zowel voor beginnende, als de doorgewinterde Formule 1-fans.'
F1Max.nl maakt een vliegende start
De afgelopen week wist F1Max naar eigen zeggen al ruim 50.000 Formule 1 liefhebbers te verwelkomen met als belangrijkste uitgangspunt de voorbereidingen op de tweede helft van het seizoen; de geweldige overwinning van Max op Spa-Francorchamps en de Dutch Grand Prix op Zandvoort aankomend weekend van 2-4 september 2022. Via een ludieke actie op Facebook groeide F1Max uit tot een community van bijna 5.000 fans. Tijdens de actie werden er twee weekend-tickets weg gegeven voor de uitverkochte Dutch Grand Prix via de Facebookpagina van F1Max. Dé ultieme kans voor fans om er alsnog bij te zijn en zich onder de ‘Orange Army’ te begeven het gehele afgelopen weekend van 2 tot en met de race op 4 september. Meer info is te vinden op www.F1max.nl en via de eigen Facebookpagina.
(PvWK, beeld: Abed Ismail / Unsplash)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Gewoonvoorhem
- Pure Luxe
- Formule 1
- platform
- race
- Man Man
- Heineken
- Girlscene
- sponsoring
- Max Verstappen
- pitstop
- Red Bull
- circuit
- Jumbo
- Hi Label
- Fem Fem
- Zandvoort
- F1Max
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing