Doppio Espresso lanceert app

  • Online
  • 6 sep 2018 @ 10:03
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • KlantActiesConsumentenApps

Doppio Espresso heeft 'mijn Doppio' gelanceerd, een app waarbij de gast verbonden is met een van de espressobarren van het merk. De koffieketen wil op deze manier beter inspelen op de wensen van de gast.

'Gasten zijn voor ons het belangrijkste, zij verdienen daarom ook het beste en leukste. Voor ons alle reden om een eigen app te ontwikkelen', zo laat Jonathan Teoh, mede-eigenaar van Doppio Espresso, weten.

Het idee: elke gast van Doppio Espresso kan gebruikmaken van de app. Het gebruik van de app levert direct bij het eerste gebruik een gratis koffie op. Vervolgens wordt voor elke euro die besteed wordt één punt uitgekeerd aan de gast. Bij voldoende punten kan de gast deze inleveren voor korting bij een van de Doppio locaties.

Ook kunnen gasten via de app laten weten wat ze van de service vonden en hoe ze kwaliteit hebben ervaren. Teoh: 'Wij stellen de mening van onze gasten zeer op prijs. Uiteindelijk draait alles wat we doen om de gast en zijn we pas tevreden als hij met een lach de deur uitgaat.'

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken