Doppio Espresso lanceert app
- Online
- 6 sep 2018 @ 10:03
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - KlantActiesConsumentenApps
- 6 sep 2018 @ 10:03
- Redactie Contentmarketing
Doppio Espresso heeft 'mijn Doppio' gelanceerd, een app waarbij de gast verbonden is met een van de espressobarren van het merk. De koffieketen wil op deze manier beter inspelen op de wensen van de gast.
'Gasten zijn voor ons het belangrijkste, zij verdienen daarom ook het beste en leukste. Voor ons alle reden om een eigen app te ontwikkelen', zo laat Jonathan Teoh, mede-eigenaar van Doppio Espresso, weten.
Het idee: elke gast van Doppio Espresso kan gebruikmaken van de app. Het gebruik van de app levert direct bij het eerste gebruik een gratis koffie op. Vervolgens wordt voor elke euro die besteed wordt één punt uitgekeerd aan de gast. Bij voldoende punten kan de gast deze inleveren voor korting bij een van de Doppio locaties.
Ook kunnen gasten via de app laten weten wat ze van de service vonden en hoe ze kwaliteit hebben ervaren. Teoh: 'Wij stellen de mening van onze gasten zeer op prijs. Uiteindelijk draait alles wat we doen om de gast en zijn we pas tevreden als hij met een lach de deur uitgaat.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- VanMoof lanceert S6: krachtiger en... 11-06-2025
- [column] Marketingtoppers in London... 06-06-2025
- AI Assistent wil werken in Albert... 06-06-2025
- Maastricht zet bezoeker centraal met... 05-06-2025
- [onderzoek] Nederlandse consument... 20-05-2025
- DDMA prolongeert Experimentation... 19-05-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation