Doppio Espresso lanceert app
- Online
- 6 sep 2018 @ 10:03
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - KlantActiesConsumentenApps
- 6 sep 2018 @ 10:03
- Redactie Contentmarketing
Doppio Espresso heeft 'mijn Doppio' gelanceerd, een app waarbij de gast verbonden is met een van de espressobarren van het merk. De koffieketen wil op deze manier beter inspelen op de wensen van de gast.
'Gasten zijn voor ons het belangrijkste, zij verdienen daarom ook het beste en leukste. Voor ons alle reden om een eigen app te ontwikkelen', zo laat Jonathan Teoh, mede-eigenaar van Doppio Espresso, weten.
Het idee: elke gast van Doppio Espresso kan gebruikmaken van de app. Het gebruik van de app levert direct bij het eerste gebruik een gratis koffie op. Vervolgens wordt voor elke euro die besteed wordt één punt uitgekeerd aan de gast. Bij voldoende punten kan de gast deze inleveren voor korting bij een van de Doppio locaties.
Ook kunnen gasten via de app laten weten wat ze van de service vonden en hoe ze kwaliteit hebben ervaren. Teoh: 'Wij stellen de mening van onze gasten zeer op prijs. Uiteindelijk draait alles wat we doen om de gast en zijn we pas tevreden als hij met een lach de deur uitgaat.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Albert Heijn maakt AH App meertalig met hulp van AI
- Hoe Moneybird emotie boven product kiest in nieuwe campagne...
- Just speelt in op jongerencultuur met campagne ‘moetje of wilje’
- Waarom e-mailmarketing nog steeds de basis is van digitale...
- Inter Milan introduceert digitaal loyaliteitsplatform Interista
- [column] Marketingfacts Focus #10
Laatste Nieuws
- MondoMarketing bekroond tot beste... 19-11-2025
- AH wint Greatest TikTok tijdens Ad... 19-11-2025
- Identity Games kiest voor speelse... 18-11-2025
- [onderzoek] Ruim helft jongeren... 17-11-2025
- Hoe Moneybird emotie boven product... 17-11-2025
- Just speelt in op jongerencultuur... 12-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

