Liefde tijdens corona

Liefde tijdens corona
  • Online
  • 25 mrt 2020 @ 09:21
  • 18941 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • DigitaalAppsContent

In deze tijden van zelfisolatie en lockdown wordt er massaal online gedate. Datingapp The Inner Circle ziet zelfs de grootste piek ooit in het gebruik van de app. Favoriete gespreksonderwerp: toiletpapier.

The Inner Circle stelt dat de afgelopen week het aantal matches is gestegen met 99% en het aantal berichten dat verstuurd wordt is toegenomen met 116%. David Vermeulen, CEO en oprichter van The Inner Circle, zegt: 'Juist nu staan singles meer open voor verbinding. We hebben dat vaker gezien: zo is de winter populairder dan de zomer, maar de cijfers tijdens deze coronacrisis zijn de hoogste ooit.'

Onderwerpen

De gesprekken gaan niet geheel verrassend veelal over het coronavirus. Daarnaast is afgelopen week het woord 'toiletpapier' liefst 400 keer genoemd in gesprekken op de app. Ook zijn 'quarantaine' en 'Netflix' veelgebruikte gespreksonderwerpen.

The Inner Circle is opgericht in 2012 en heeft 2 miljoen leden verspreid over 26 landen. Ruim 10.000 koppels leerden elkaar kennen via deze datingapp.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken