[De zomer van] Juliette Hammana: ‘Bij mij begint nu juist de piekperiode’
- Algemeen
- 18 jul 2019 @ 11:46
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 18 jul 2019 @ 11:46
- Lucas Boon
Terug van weggeweest: de zonnigste rubriek van MarketingTribune. Juliette Hammana is communicatie en talent manager bij de VEA en daarnaast board member van RA*W Advertisers. Hoe ziet haar zomer eruit?
Te beginnen met het laatste nieuws bij de VEA, dat op het moment druk bezig is met een nieuwe visie, logo, huisstijl en website, maar ook de verbinding tussen de leden. Hammana: 'Er komen zoveel nieuwe aanmeldingen binnen, dat het tijd wordt om alle leden met elkaar in contact te brengen.' De vereniging lanceerde recent de VEA Community. Deze is er voor alle werknemers van de leden, ongeacht hun functie of niveau, zodat ook juniors en seniors met elkaar in contact komen. 'We draaien nu nog een testversie, binnenkort hoor je meer!'
Hoe beleef je de zomer? Ga je zelf nog op vakantie?
Deze koukleum is dol op de zomer! Tenminste, als het warm en zonnig is. Ik ben in maart al naar Sri Lanka (zie foto, red.) geweest, dus op weekendtripjes na blijf ik thuis.
Wat is in deze zomertijd je favoriete merk en waarom?
Weekday. Goede kwaliteit stoffen, fijne prijs en diverse modellen die poseren voor hun kleding en hun e-mailmarketing en retargeting via social media werkt elke keer opnieuw.
Welk marketingboek moeten vakgenoten deze zomer absoluut meenemen in hun reiskoffer?
Ik ben niet zo'n boekenlezer, dus adviseer graag iets anders. Via actualized.org duik je op een eenvoudige manier in interessante thema's binnen persoonlijke ontwikkeling. Voor iedereen die twijfelt over verdere stappen in hun carrière, hebben ze de inspirerende Life Course. Het ziet eruit als een shabby verkooppagina, maar als je het slim aanpakt kun je de kosten delen.
Het is overal rustig op kantoor, ongetwijfeld ook bij jou. Hoe zorg je ervoor dat je toch productief blijft?
Bij mij begint nu juist de piekperiode. In het najaar vinden de grote events, zoals de Effie Awards, 24Academy en VEA Invites Hoala, plaats. Ook start de VEA Kickstart weer en komen er bij RA*W een LAB en Career Day aan. Genoeg productiviteit dus!
After Cannes
Hammana organiseert samen met RA*W en JongeHonden op donderdag 8 augustus een After Cannes-sessie in The Student Hotel. Ga hier naartoe voor meer informatie.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management