Nederlandse Loterij: meerderheidsbelang in Lotify
- B2b
- 14 jan 2022 @ 10:59
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 14 jan 2022 @ 10:59
- Sjaak Hoogkamer
Nederlandse Loterij neemt een meerderheidsbelang in Lotify, een digitaal platform voor het organiseren van fondsenwervende loterijen en winacties.
Lotify biedt loterijen en promotionele winacties en faciliteert alles op het gebied van wet- en regelgeving, techniek, de uitgifte van lotnummers, de loterijtrekking, deelnemerscommunicatie, incasso’s en uitbetalingen.
Nederlandse Loterij ondersteunt haar beneficianten niet alleen met de jaarlijkse afdracht, maar kan dankzij de samenwerking met Lotify hen nu ook helpen met het faciliteren van een eigen loterij of promotioneel kansspel. In 2019 heeft Nederlandse Loterij al een succesvolle pilot uitgevoerd met het platform.
Een eigen loterij is voor sportbonden, -verenigingen en goede doelen een interessante manier om meer fondsen te werven
Niels Onkenhout, CEO van Nederlandse Loterij: ‘Bij veel sportclubs en goede doelen staan de inkomsten onder druk. Een eigen loterij is voor sportbonden, -verenigingen en goede doelen een interessante manier om meer fondsen te werven, maar zij missen soms de kennis, middelen en mankracht om een eigen fondsenwervende loterij of winactie efficiënt te organiseren. Nederlandse Loterij kan vanaf nu daarbij helpen en draagt zo bij aan de regulering van vaak lokale initiatieven. Dat sluit naadloos aan bij onze rol als uitvoerder van het Nederlandse kansspelbeleid.’
Guy van Iperen, CEO van Lotify: ‘Sinds wij Lotify zijn gestart is de drijfveer voor ons: sociaal impact maken. Door de samenwerking met Nederlandse Loterij voegen wij bijna 300 jaar ervaring met kansspelen toe aan Lotify. Op deze manier kunnen we nog meer organisaties bereiken om op een verantwoorde wijze loterijen en winacties te organiseren en om daarmee nog meer impact te maken.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Marketeer ANWB Lars Smit: Brandreview Validators was voor ons...
- [column] Concurreren met je eigen merken: goed idee?
- Martijn Jaartsveld, strategy director Stroom: Validators...
- Hokra zet met behalen ISO-certificering significante stap in...
- B2B-campagne autoverhuurder Enterprise op Europese luchthavens
- [column] SXSW: Is eenzaamheid marketingkans?
Laatste Nieuws
- Martijn Jaartsveld, strategy... 15-03-2024
- Hokra zet met behalen... 08-03-2024
- B2B-campagne autoverhuurder... 07-03-2024
- Marketeer ANWB Lars Smit:... 07-03-2024
- Lemon en Abovo Maxlead: master the... 05-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 04-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing