Genomineerden voor DDMA Experimentation Heroes bekend

- B2b
- 3 okt 2023 @ 08:16
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 3 okt 2023 @ 08:16
- Michiel van Zaane
De genomineerden voor DDMA Experimentation Heroes zijn bekend. Genomineerd zijn: ANWB (2 keer), Centraal Beheer, Delta Fiber, Odido, Polaroid, Nederlandse Loterij, TomTom en PostNL.
DDMA Experimentation Heroes staat in het teken van het uitlichten van de beste experimenten die de marketingsector te bieden heeft. De genomineerden lichten hun case toe tijdens DDMA Experimentation Heroes op 31 oktober in Pakhuis De Zwijger. Daar worden ook de winnaars in bekendgemaakt.
Frank Overbeek, voorzitter DDMA Commissie Experimentation & Optimisation: ‘De Commissie heeft zich dit jaar weer gebogen over de inzendingen en de genomineerden geselecteerd die op 31 oktober het podium gaan betreden. Het viel op dat het niveau dit jaar is gestegen en dat we een paar mooie nieuwe namen mogen verwelkomen. We zijn ervan overtuigd dat de genomineerde cases een mooie ervaring gaan bieden aan het publiek met een schat aan kennis en inspiratie. Waar anders kun je een evenement vinden met zoveel gedeelde kennis op één middag? We kijken ernaar uit om alle Experimentation Heroes te ontmoeten op de 31e!’
De genomineerden
Experimentation Heroes in de categorie Conversie
• ANWB
• Polaroid
• PostNL
Experimentation Heroes in de categorie Experimentation Culture
• Centraal Beheer
• Odido
• TomTom
Experimentation Heroes in de categorie Omnichannel (nieuwe categorie)
• ANWB
• Delta Fiber
• Nederlandse Loterij
Naast de bovengenoemde hoofdprijzen, reikt DDMA ook de Lindeboom Hero Award uit aan een niet-genomineerde case met veel belofte voor de toekomst. Alle inzendingen doen hier automatisch aan mee.
De jury
De jury van DDMA Experimentation Heroes bestaat dit jaar uit vijf experts uit het veld: Lucia van de Brink (Increase Conversion Rate.com), Denise Visser (bol.com), Cameron van Uytrecht (Insight ProdX), Jorden Lentze (Booking.com) en Arnout van Scherpenzeel (The Sharing Group). Deze vakprofessionals maken op 31 oktober de winnaars in iedere categorie bekend.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- Polaroid
- Odido
- ANWB
- TomTom
- awards
- PostNL
- genomineerden
- DDMA
- Nederlandse Loterij
- Centraal Beheer
- Delta Fiber
- experimentation heroes
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Bidfood introduceert eigen commerce media netwerk
- De marketingtransfers van week 17, 2025
- LinkedIn lanceert BrandLink voor gerichte B2B-advertenties
- Spotler neemt Lets Get Digital over
- Stef de Reeder van ABN Amro: 'Marketing is veel meer dan...
- Wing Cheung op Nima Marketing Day: 'Van onenightstand...
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 18,... 09-05-2025
- Nima Marketing Day: 'De haven van... 06-05-2025
- Nederlandse bedrijven bouwen samen... 06-05-2025
- De marketingtransfers van week 17,... 02-05-2025
- Bidfood introduceert eigen commerce... 01-05-2025
- LinkedIn lanceert BrandLink voor... 01-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management