Genomineerden voor DDMA Experimentation Heroes bekend

Genomineerden voor DDMA Experimentation Heroes bekend
  • B2b
  • 3 okt 2023 @ 08:16
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

De genomineerden voor DDMA Experimentation Heroes zijn bekend. Genomineerd zijn: ANWB (2 keer), Centraal Beheer, Delta Fiber, Odido, Polaroid, Nederlandse Loterij, TomTom en PostNL.

DDMA Experimentation Heroes staat in het teken van het uitlichten van de beste experimenten die de marketingsector te bieden heeft. De genomineerden lichten hun case toe tijdens DDMA Experimentation Heroes op 31 oktober in Pakhuis De Zwijger. Daar worden ook de winnaars in bekendgemaakt.

Frank Overbeek, voorzitter DDMA Commissie Experimentation & Optimisation: ‘De Commissie heeft zich dit jaar weer gebogen over de inzendingen en de genomineerden geselecteerd die op 31 oktober het podium gaan betreden. Het viel op dat het niveau dit jaar is gestegen en dat we een paar mooie nieuwe namen mogen verwelkomen. We zijn ervan overtuigd dat de genomineerde cases een mooie ervaring gaan bieden aan het publiek met een schat aan kennis en inspiratie. Waar anders kun je een evenement vinden met zoveel gedeelde kennis op één middag? We kijken ernaar uit om alle Experimentation Heroes te ontmoeten op de 31e!’

De genomineerden
Experimentation Heroes in de categorie Conversie

•              ANWB
•              Polaroid
•              PostNL

Experimentation Heroes in de categorie Experimentation Culture

•              Centraal Beheer
•              Odido
•              TomTom

Experimentation Heroes in de categorie Omnichannel (nieuwe categorie)

•              ANWB
•              Delta Fiber
•              Nederlandse Loterij

Naast de bovengenoemde hoofdprijzen, reikt DDMA ook de Lindeboom Hero Award uit aan een niet-genomineerde case met veel belofte voor de toekomst. Alle inzendingen doen hier automatisch aan mee.

De jury
De jury van DDMA Experimentation Heroes bestaat dit jaar uit vijf experts uit het veld: Lucia van de Brink (Increase Conversion Rate.com), Denise Visser (bol.com), Cameron van Uytrecht (Insight ProdX), Jorden Lentze (Booking.com) en Arnout van Scherpenzeel (The Sharing Group). Deze vakprofessionals maken op 31 oktober de winnaars in iedere categorie bekend.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken