Genomineerden voor DDMA Experimentation Heroes bekend
- B2b
- 3 okt 2023 @ 08:16
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 3 okt 2023 @ 08:16
- Michiel van Zaane
De genomineerden voor DDMA Experimentation Heroes zijn bekend. Genomineerd zijn: ANWB (2 keer), Centraal Beheer, Delta Fiber, Odido, Polaroid, Nederlandse Loterij, TomTom en PostNL.
DDMA Experimentation Heroes staat in het teken van het uitlichten van de beste experimenten die de marketingsector te bieden heeft. De genomineerden lichten hun case toe tijdens DDMA Experimentation Heroes op 31 oktober in Pakhuis De Zwijger. Daar worden ook de winnaars in bekendgemaakt.
Frank Overbeek, voorzitter DDMA Commissie Experimentation & Optimisation: ‘De Commissie heeft zich dit jaar weer gebogen over de inzendingen en de genomineerden geselecteerd die op 31 oktober het podium gaan betreden. Het viel op dat het niveau dit jaar is gestegen en dat we een paar mooie nieuwe namen mogen verwelkomen. We zijn ervan overtuigd dat de genomineerde cases een mooie ervaring gaan bieden aan het publiek met een schat aan kennis en inspiratie. Waar anders kun je een evenement vinden met zoveel gedeelde kennis op één middag? We kijken ernaar uit om alle Experimentation Heroes te ontmoeten op de 31e!’
De genomineerden
Experimentation Heroes in de categorie Conversie
• ANWB
• Polaroid
• PostNL
Experimentation Heroes in de categorie Experimentation Culture
• Centraal Beheer
• Odido
• TomTom
Experimentation Heroes in de categorie Omnichannel (nieuwe categorie)
• ANWB
• Delta Fiber
• Nederlandse Loterij
Naast de bovengenoemde hoofdprijzen, reikt DDMA ook de Lindeboom Hero Award uit aan een niet-genomineerde case met veel belofte voor de toekomst. Alle inzendingen doen hier automatisch aan mee.
De jury
De jury van DDMA Experimentation Heroes bestaat dit jaar uit vijf experts uit het veld: Lucia van de Brink (Increase Conversion Rate.com), Denise Visser (bol.com), Cameron van Uytrecht (Insight ProdX), Jorden Lentze (Booking.com) en Arnout van Scherpenzeel (The Sharing Group). Deze vakprofessionals maken op 31 oktober de winnaars in iedere categorie bekend.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- TomTom
- DDMA
- Delta Fiber
- Polaroid
- ANWB
- Nederlandse Loterij
- PostNL
- Centraal Beheer
- awards
- Odido
- genomineerden
- experimentation heroes
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 51, 202519-12-2025
- Conclusion Experience bereikt... 18-12-2025
- Marketingtransfers week 50, 202512-12-2025
- Marketingtransfers week 49, 202505-12-2025
- Sanne Hartman (Ovivio): 'Je kunt het... 01-12-2025
- Marketingtransfers week 48, 202528-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

