ADCN en Orange Lions presenteren lessen van Cannes Lions 2019
- Bureaus
- 5 jul 2019 @ 11:49
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CannesCreatie
- 5 jul 2019 @ 11:49
- Peter van Woensel Kooy
Op woensdag 10 juli 2019 organiseert ADCN, de club voor creativiteit, in samenwerking met Orange Lions het officiële post-Cannes Lions evenement: The One That Got Away. Oftewel: #TOTGA , een inspirerende avond voor marketeers en creatieven.
'#TOTGA' betekent een avond waar 10 van de 16 juryleden die Nederland representeerden tijdens het Cannes Lions International Festival of Creativity de kans krijgen hun favoriete inzendingen te delen met de aanwezigen. Een bijzondere gelegenheid om geïnspireerd te raken door de top in de creatieve industrie. The One That Got Away vindt plaats in de Grote Zaal van Pathé Tuschinkski in Amsterdam.
The One That Got Away
De Nederlandse juryleden zullen hun favoriete werk uit verschillende categorieën en disciplines tonen, alsmede hun ‘the one that got away’. The One That Got Away, #TOTGA dus, is een inzending die niet in de prijzen is gevallen, niet was genomineerd of überhaupt niet was ingezonden door de makers. Ongeacht de reden vinden de juryleden wel dat het werk wel erkenning verdient en daarom zullen de #TOTGA nominaties gevierd worden op 10 juli 2019.
Kyra Roest van Orange Lions en The Embassy: '#TOTGA is het evenement waar we als creatieve industrie inzichten van de jury krijgen wat het beste werk is. Zeker in een jaar waar Nederland zelf weinig heeft gewonnen is het een must-go evenement voor de hele keten met als doel om te leren hoe we het volgend jaar beter kunnen doen.'
(PvWK)
Cannes Lions juryleden:
- Entertainment: Thijs Bontje, Managing Creative Director, N=5
- Design: Kiki Hartmann, Designer, Kiki Hartman Design
- Film Craft: Sandrine Huijgen, Creative Partner, Cloudfactory
- Social & Influencer: Anneli Rispens, Director Content & Social Media Creative, DDB EMEA
- Strategy: Amanda Feve, Partner, Chief Strategy Officer, Anomaly
- Mobile: Tijmen Mulder, Co-founder, Robot Kittens
- Media: Atva van Zanten, CEO, Mindshare
- Brand Experience & Activation: Erik Falke, Creative Director, TBWA\Neboko
- Direct: Mischa Schreuder, Creative Director, Publicis Groupe
- See It Be It: Rachel Kennedy, Creative Director, 180 Kingsday
Programma
19:00 Deuren Pathé Tuschinkski in Amsterdam gaan open
19:00 Start presentaties van de juryleden
21:30 Begin borrel
Tickets: Tickets om deze avond bij te wonen zijn hier verkrijgbaar.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Sandrine Huijgen
- creatie
- #TOTGA
- Robot Kittens
- marketing
- Kiki Hartmann
- Atva van Zanten
- Amanda Feve
- Mischa Schreuder
- TBWA\Neboko
- Anneli Rispens
- Erik Falke
- Cannes Lions
- Thijs Bontje
- terugblik
- Rachel Kennedy
- Tuschunski
- 2019
- Tijmen Mulder
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing