ADCN en Orange Lions presenteren lessen van Cannes Lions 2019

- Bureaus
- 5 jul 2019 @ 11:49
- 14832 x gelezen
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CannesCreatie
- 5 jul 2019 @ 11:49
- 14832 x gelezen
- Peter van Woensel Kooy
Op woensdag 10 juli 2019 organiseert ADCN, de club voor creativiteit, in samenwerking met Orange Lions het officiële post-Cannes Lions evenement: The One That Got Away. Oftewel: #TOTGA , een inspirerende avond voor marketeers en creatieven.
'#TOTGA' betekent een avond waar 10 van de 16 juryleden die Nederland representeerden tijdens het Cannes Lions International Festival of Creativity de kans krijgen hun favoriete inzendingen te delen met de aanwezigen. Een bijzondere gelegenheid om geïnspireerd te raken door de top in de creatieve industrie. The One That Got Away vindt plaats in de Grote Zaal van Pathé Tuschinkski in Amsterdam.
The One That Got Away
De Nederlandse juryleden zullen hun favoriete werk uit verschillende categorieën en disciplines tonen, alsmede hun ‘the one that got away’. The One That Got Away, #TOTGA dus, is een inzending die niet in de prijzen is gevallen, niet was genomineerd of überhaupt niet was ingezonden door de makers. Ongeacht de reden vinden de juryleden wel dat het werk wel erkenning verdient en daarom zullen de #TOTGA nominaties gevierd worden op 10 juli 2019.
Kyra Roest van Orange Lions en The Embassy: '#TOTGA is het evenement waar we als creatieve industrie inzichten van de jury krijgen wat het beste werk is. Zeker in een jaar waar Nederland zelf weinig heeft gewonnen is het een must-go evenement voor de hele keten met als doel om te leren hoe we het volgend jaar beter kunnen doen.'
(PvWK)
Cannes Lions juryleden:
- Entertainment: Thijs Bontje, Managing Creative Director, N=5
- Design: Kiki Hartmann, Designer, Kiki Hartman Design
- Film Craft: Sandrine Huijgen, Creative Partner, Cloudfactory
- Social & Influencer: Anneli Rispens, Director Content & Social Media Creative, DDB EMEA
- Strategy: Amanda Feve, Partner, Chief Strategy Officer, Anomaly
- Mobile: Tijmen Mulder, Co-founder, Robot Kittens
- Media: Atva van Zanten, CEO, Mindshare
- Brand Experience & Activation: Erik Falke, Creative Director, TBWA\Neboko
- Direct: Mischa Schreuder, Creative Director, Publicis Groupe
- See It Be It: Rachel Kennedy, Creative Director, 180 Kingsday
Programma
19:00 Deuren Pathé Tuschinkski in Amsterdam gaan open
19:00 Start presentaties van de juryleden
21:30 Begin borrel
Tickets: Tickets om deze avond bij te wonen zijn hier verkrijgbaar.
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Cannes Lions
- Amanda Feve
- Atva van Zanten
- Sandrine Huijgen
- Erik Falke
- Thijs Bontje
- creatie
- Robot Kittens
- 2019
- TBWA\Neboko
- Rachel Kennedy
- #TOTGA
- Tuschunski
- Anneli Rispens
- marketing
- Tijmen Mulder
- Mischa Schreuder
- Kiki Hartmann
- terugblik
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Stichting ALS: geen tijd te verliezen03-03-2021
- Amerikaanse bloedbank gaat... 03-03-2021
- Swinkels Family Brewers kiest... 03-03-2021
- Dille en Kamille kiest The Valley02-03-2021
- Longlist SAN NKOTB 2020 bekend02-03-2021
- Ministerie van VWS: maak psychische... 02-03-2021
MarketingTribune Events
- 25mrt 2021
Uitreiking Shopping Awards