Halal verwelkomt Thessa Meijer

Halal verwelkomt Thessa Meijer
  • Bureaus
  • 13 nov 2019 @ 10:11
  • 16379 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentPersonalia

Productiebedrijf Halal voegt prijswinnend regisseur Thessa Meijer toe aan het internationale team van commerciële filmmakers. Eerste wapenfeit is een campagnefilm voor Ace & Tate.

Meijer werd recent bekroond met een Grand Prix tijdens de Ciclope Awards voor haar korte film The Walking Fish – een productie in samenwerking met Halal. Deze film is tevens de eerste officiële Nederlandse inzending voor de Oscars van 2020 in de categorie Short Film.

Perceptie

In de nieuwe campagnefilm voor Ace & Tate genaamd Take Another Look, die Meijer namens Halal ontwikkelde, wordt de kijker meegenomen in de merkwaarden van het brillenmerk. In de film (zie onder) wordt gespeeld met perceptie. Meijer zegt hierover: 'We wilden dat ieder aspect van de campagne, van het visuele landschap tot het geluid, de kijker ertoe zou zetten om dingen op een andere manier te bekijken. Ik heb veel inspiratie gehaald uit de vormen van de brillen zelf: vierkant, rond, enzovoort. Daar wordt gedurende de film op verschillende manieren naar verwezen.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken