MediaMarkt lanceert flexibele postercampagne
- Bureaus
- 27 nov 2019 @ 10:31
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesRetailOutdoor
- 27 nov 2019 @ 10:31
- Lucas Boon
In aanloop naar Black Friday (aanstaande vrijdag) verwisselt MediaMarkt in samenwerking met JCDecaux en Kinetic elke dag de posters van zijn buitenreclame-uitingen.
Doel is om de aanbiedingen die MediaMarkt rondom Black Friday presenteert onder de aandacht te brengen. Deze week wordt er elke dag een andere poster opgehangen verspreid over 1.000 locaties in het land. De aanbieding op de poster in kwestie is slechts een paar dagen geldig, waardoor de boodschap steeds actueel blijft. Van dinsdag tot en met donderdag presenteert MediaMarkt de 'Preparty-aanbiedingen’ en op vrijdag volgen de Black Friday-acties.
Bart de Vries, commercieel directeur van JCDecaux, laat weten: 'Wij bespeuren bij vooral retailers de behoefte naar een alternatief voor de huis-aan-huis-folder die snel uit de grote steden van Nederland verdwijnt. Door dagelijks de abri-affiches te wisselen, kunnen deze bedrijven nu ook zichtbaar op straat deze aanbiedingen communiceren. Met de zekerheid dat deze ook daadwerkelijk gezien worden door het grote publiek.'
Petra van der Meer, OOH Media Specialist bij Kinetic, voegt toe: ‘MediaMarkt kiest al langer voor digitale out of home om zijn Black Friday-proposities onder de aandacht te brengen. Maar met deze primeur qua inzet konden we ook nog het bereik van de campagne enorm vergroten.’
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers