MediaMarkt lanceert flexibele postercampagne
- Bureaus
- 27 nov 2019 @ 10:31
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesRetailOutdoor
- 27 nov 2019 @ 10:31
- Lucas Boon
In aanloop naar Black Friday (aanstaande vrijdag) verwisselt MediaMarkt in samenwerking met JCDecaux en Kinetic elke dag de posters van zijn buitenreclame-uitingen.
Doel is om de aanbiedingen die MediaMarkt rondom Black Friday presenteert onder de aandacht te brengen. Deze week wordt er elke dag een andere poster opgehangen verspreid over 1.000 locaties in het land. De aanbieding op de poster in kwestie is slechts een paar dagen geldig, waardoor de boodschap steeds actueel blijft. Van dinsdag tot en met donderdag presenteert MediaMarkt de 'Preparty-aanbiedingen’ en op vrijdag volgen de Black Friday-acties.
Bart de Vries, commercieel directeur van JCDecaux, laat weten: 'Wij bespeuren bij vooral retailers de behoefte naar een alternatief voor de huis-aan-huis-folder die snel uit de grote steden van Nederland verdwijnt. Door dagelijks de abri-affiches te wisselen, kunnen deze bedrijven nu ook zichtbaar op straat deze aanbiedingen communiceren. Met de zekerheid dat deze ook daadwerkelijk gezien worden door het grote publiek.'
Petra van der Meer, OOH Media Specialist bij Kinetic, voegt toe: ‘MediaMarkt kiest al langer voor digitale out of home om zijn Black Friday-proposities onder de aandacht te brengen. Maar met deze primeur qua inzet konden we ook nog het bereik van de campagne enorm vergroten.’
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Refurbed met Counter in zee19-09-2025
- Kansspelautoriteit waarschuwt... 18-09-2025
- Dentsu Creative Amsterdam viert 20... 18-09-2025
- Ra*w en One:Nil dagen creatief... 18-09-2025
- Campagne ‘Blijf in beeld’ richt zich... 17-09-2025
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes