Zalando lanceert 'goede voornemens'-campagne
- Bureaus
- 9 jan 2020 @ 11:36
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - WebwinkelCampagnes
- 9 jan 2020 @ 11:36
- Lucas Boon
Met de start van het nieuwe jaar lanceert webshop Zalando een nieuwe campagne waarin het de consument aanmoedigt om vooral binnen zijn of haar 'comfortzone' te blijven.
'Goede voornemens voor het nieuwe jaar. We houden ervan. Elk jaar nemen we onszelf voor om dingen anders te doen in het nieuwe jaar. Of tenminste voor een poosje. Meer sporten staat vaak hoog op het lijstje van populaire voornemens, en dit jaar is dat niet anders', zo laat Zalando in een persverklaring weten.
Met de lancering van de campagne (in totaal vijf video's) introduceert Zalando zijn nieuwe sportcollectie, waarbij de nadruk ligt op het behouden 'van je eigen persoonlijke look'. De campagne is wederom ontwikkeld door reclamebureau Superheroes Amsterdam en draait momenteel in 17 Europese markten.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
- Closed on Monday opent lift voor... 15-09-2025
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
- Nieuw geluid voor nieuwe VanMoof10-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes