Zalando lanceert 'goede voornemens'-campagne
- Bureaus
- 9 jan 2020 @ 11:36
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - WebwinkelCampagnes
- 9 jan 2020 @ 11:36
- Lucas Boon
Met de start van het nieuwe jaar lanceert webshop Zalando een nieuwe campagne waarin het de consument aanmoedigt om vooral binnen zijn of haar 'comfortzone' te blijven.
'Goede voornemens voor het nieuwe jaar. We houden ervan. Elk jaar nemen we onszelf voor om dingen anders te doen in het nieuwe jaar. Of tenminste voor een poosje. Meer sporten staat vaak hoog op het lijstje van populaire voornemens, en dit jaar is dat niet anders', zo laat Zalando in een persverklaring weten.
Met de lancering van de campagne (in totaal vijf video's) introduceert Zalando zijn nieuwe sportcollectie, waarbij de nadruk ligt op het behouden 'van je eigen persoonlijke look'. De campagne is wederom ontwikkeld door reclamebureau Superheroes Amsterdam en draait momenteel in 17 Europese markten.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Philips leert kinderen repareren met... 23-12-2025
- Fashion statement tegen Cobra-vuurwerk22-12-2025
- Nieuw agency of record voor Sweco19-12-2025
- Aanbesteding gemeente Almere... 19-12-2025
- FarmCamps speelt in op vakantiestress18-12-2025
- Campagne haalt stigma van... 18-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

