Zalando lanceert 'goede voornemens'-campagne

Zalando lanceert 'goede voornemens'-campagne
  • Bureaus
  • 9 jan 2020 @ 11:36
  • 14116 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • WebwinkelCampagnes

Met de start van het nieuwe jaar lanceert webshop Zalando een nieuwe campagne waarin het de consument aanmoedigt om vooral binnen zijn of haar 'comfortzone' te blijven.

'Goede voornemens voor het nieuwe jaar. We houden ervan. Elk jaar nemen we onszelf voor om dingen anders te doen in het nieuwe jaar. Of tenminste voor een poosje. Meer sporten staat vaak hoog op het lijstje van populaire voornemens, en dit jaar is dat niet anders', zo laat Zalando in een persverklaring weten.

Met de lancering van de campagne (in totaal vijf video's) introduceert Zalando zijn nieuwe sportcollectie, waarbij de nadruk ligt op het behouden 'van je eigen persoonlijke look'. De campagne is wederom ontwikkeld door reclamebureau Superheroes Amsterdam en draait momenteel in 17 Europese markten.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken