Kinki Kappers kiest voor Neew

  • Bureaus
  • 2 jul 2020 @ 14:31
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Klanten

Kinki Kappers heeft reclamebureau Neew uit Amsterdam gekozen als strategische en creatieve partner. Doel van de samenwerking is om van Kinki een meer toegankelijk merk te maken.

Josien Kox, marketing director bij Kinki Kappers & Hizi Hair, zegt: 'Voor sommige mensen is de drempel om bij een van onze salons binnen te stappen te hoog. Er bestaat een angst om naar buiten te lopen met een blauwe hanenkam. Natuurlijk, onze kappers zijn goed met kleur en vorm, maar de wensen van de klant staan altijd centraal.' Over de keuze voor Neew zegt Kox: 'Dit bureau zet creativiteit niet alleen om in effectieve communicatie, maar komt ook met goede ideeën die waarde toevoegen aan onze business.'

Ruben Beijer, oprichter van Neew, voegt toe: 'Fantastisch om te werken voor een merk dat creativiteit zo hoog in het vaandel heeft staan. Als de woorden edgy, vakidioten en diversiteit in de eerste zinnen van een briefing staan, dan maakt ons hart een sprongetje. De uitdaging is om Kinki Kappers breder en toegankelijker neer te zetten dan alleen 'extreme kleuren'.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken