Kinki Kappers kiest voor Neew
- Bureaus
- 2 jul 2020 @ 14:31
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Klanten
- 2 jul 2020 @ 14:31
- Lucas Boon
Kinki Kappers heeft reclamebureau Neew uit Amsterdam gekozen als strategische en creatieve partner. Doel van de samenwerking is om van Kinki een meer toegankelijk merk te maken.
Josien Kox, marketing director bij Kinki Kappers & Hizi Hair, zegt: 'Voor sommige mensen is de drempel om bij een van onze salons binnen te stappen te hoog. Er bestaat een angst om naar buiten te lopen met een blauwe hanenkam. Natuurlijk, onze kappers zijn goed met kleur en vorm, maar de wensen van de klant staan altijd centraal.' Over de keuze voor Neew zegt Kox: 'Dit bureau zet creativiteit niet alleen om in effectieve communicatie, maar komt ook met goede ideeën die waarde toevoegen aan onze business.'
Ruben Beijer, oprichter van Neew, voegt toe: 'Fantastisch om te werken voor een merk dat creativiteit zo hoog in het vaandel heeft staan. Als de woorden edgy, vakidioten en diversiteit in de eerste zinnen van een briefing staan, dan maakt ons hart een sprongetje. De uitdaging is om Kinki Kappers breder en toegankelijker neer te zetten dan alleen 'extreme kleuren'.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Intertoys brengt De Grote Sinterklaasfilm tot leven
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
Laatste Nieuws
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

