Snoepmerkmaker Perfetti Van Melle kiest voor Barracuda

- Bureaus
- 29 sep 2023 @ 13:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - KlantenFood
- 29 sep 2023 @ 13:30
- Peter van Woensel Kooy
Na een intensieve pitch heeft snoepgoedfabrikant Perfetti Van Melle gekozen voor strategisch merkactivatiebureau Barracuda.
Aanleiding van de pitch was de wens van Perfetti Van Melle om alle merkactivaties voor de Benelux onder te brengen bij één bureau.
Olivier Lorent, eigenaar & commercieel directeur van Barracuda, is ervan overtuigd dat zijn team impactvolle merkbeleving kan creëren voor de merken van Perfetti Van Melle: 'Het voelt goed dat we onze expertise mogen inzetten voor mooie merken als Mentos, Look-O-Look, Smint en Klene. Hierdoor kunnen we efficiënter werken en op strategisch niveau veel meer meedenken. De eerste activaties zijn al gestart en we kunnen niet wachten om nog meer activaties verder uit te rollen.'
Barracuda Unincorporated
Barracuda gelooft volgens Lorent dat merken meer moeten zijn dan alleen producten of diensten. 'Ze moeten ervaringen zijn, dynamisch en inspirerend. Het bureau streeft ernaar om die magische momenten te creëren waarop consumenten zich echt verbonden voelen met een merk. Deze unieke aanpak is wat ware merkliefde tot stand brengt.'
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit en campagne
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- AI brengt James Parkinson tot leven
- EY zet in nieuwe campagne menselijke kant leiderschap centraal
- Branded content zonder verhaal is gewoon ruis
- Branded content werkt pas echt als het hoofd én hart raakt
Laatste Nieuws
- Zonnebankmaker JK Group lanceert... 02-05-2025
- Goud voor 'Stukje van mij' van KPN... 02-05-2025
- Monks zijn wereldwijd B Corp... 01-05-2025
- Museumkaart kiest Act Agency voor... 01-05-2025
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management