Hoppenbrouwers: waar techniek leeft
- Bureaus
- 15 sep 2020 @ 16:56
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 15 sep 2020 @ 16:56
- Lucas Boon
Technisch dienstverlener Hoppenbrouwers lanceert een nieuwe campagne, met als pay-off: waar techniek leeft. In de campagne staan de medewerkers van het bedrijf centraal.
Hoppenbrouwers Techniek (sinds 1918) heeft 14 vestigingen in Nederland, van waaruit het bedrijf elektrotechnische en werktuigbouwkundige installaties voor het bedrijfsleven en zorginstellingen ontwerpt, installeert en onderhoudt. De nieuwe campagne moet Hoppenbrouwers laten 'groeien naar landelijke dekking' en de naamsbekendheid vergroten.
In de campagne, bestaande uit een zakelijke en particuliere online landingspagina, zien we medewerkers van het bedrijf in hun werkomgeving en wat hun inzet betekent voor mens en maatschappij. De campagne is ontwikkeld door reclamebureau Today is Canday in samenwerking met digitaal bureau We Like Milk.
Lily van den Berg, hoofd marketing & communicatie bij Hoppenbrouwers, zegt: 'De harten van onze medewerkers gaan sneller kloppen van de meerwaarde van techniek voor maatschappelijke ontwikkelingen. Door hun inzet, vakmanschap en passie voor techniek kunnen wij als bedrijf excelleren. Door deze twee inzichten met elkaar te combineren, is onze nieuwe campagne ontstaan.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject
Laatste Nieuws
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

