Hoppenbrouwers: waar techniek leeft

Hoppenbrouwers: waar techniek leeft
  • Bureaus
  • 15 sep 2020 @ 16:56
  • 17713 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Technisch dienstverlener Hoppenbrouwers lanceert een nieuwe campagne, met als pay-off: waar techniek leeft. In de campagne staan de medewerkers van het bedrijf centraal.

Hoppenbrouwers Techniek (sinds 1918) heeft 14 vestigingen in Nederland, van waaruit het bedrijf elektrotechnische en werktuigbouwkundige installaties voor het bedrijfsleven en zorginstellingen ontwerpt, installeert en onderhoudt. De nieuwe campagne moet Hoppenbrouwers laten 'groeien naar landelijke dekking' en de naamsbekendheid vergroten.

In de campagne, bestaande uit een zakelijke en particuliere online landingspagina, zien we medewerkers van het bedrijf in hun werkomgeving en wat hun inzet betekent voor mens en maatschappij. De campagne is ontwikkeld door reclamebureau Today is Canday in samenwerking met digitaal bureau We Like Milk.

Lily van den Berg, hoofd marketing & communicatie bij Hoppenbrouwers, zegt: 'De harten van onze medewerkers gaan sneller kloppen van de meerwaarde van techniek voor maatschappelijke ontwikkelingen. Door hun inzet, vakmanschap en passie voor techniek kunnen wij als bedrijf excelleren. Door deze twee inzichten met elkaar te combineren, is onze nieuwe campagne ontstaan.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken