Hoppenbrouwers: waar techniek leeft
- Bureaus
- 15 sep 2020 @ 16:56
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 15 sep 2020 @ 16:56
- Lucas Boon
Technisch dienstverlener Hoppenbrouwers lanceert een nieuwe campagne, met als pay-off: waar techniek leeft. In de campagne staan de medewerkers van het bedrijf centraal.
Hoppenbrouwers Techniek (sinds 1918) heeft 14 vestigingen in Nederland, van waaruit het bedrijf elektrotechnische en werktuigbouwkundige installaties voor het bedrijfsleven en zorginstellingen ontwerpt, installeert en onderhoudt. De nieuwe campagne moet Hoppenbrouwers laten 'groeien naar landelijke dekking' en de naamsbekendheid vergroten.
In de campagne, bestaande uit een zakelijke en particuliere online landingspagina, zien we medewerkers van het bedrijf in hun werkomgeving en wat hun inzet betekent voor mens en maatschappij. De campagne is ontwikkeld door reclamebureau Today is Canday in samenwerking met digitaal bureau We Like Milk.
Lily van den Berg, hoofd marketing & communicatie bij Hoppenbrouwers, zegt: 'De harten van onze medewerkers gaan sneller kloppen van de meerwaarde van techniek voor maatschappelijke ontwikkelingen. Door hun inzet, vakmanschap en passie voor techniek kunnen wij als bedrijf excelleren. Door deze twee inzichten met elkaar te combineren, is onze nieuwe campagne ontstaan.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers