Kelsey Price van Tommy Hilfiger naar Colourcake

  • Bureaus
  • 14 okt 2020 @ 09:57
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Personalia

Kelsey Price, tot voor kort global social media manager bij Tommy Hilfiger, gaat aan de slag als chief commercial officer van creatief bureau Colourcake in Amsterdam.

Colourcake werkt veel samen met modemerken Tommy Hilfiger en Calvin Klein, onderdeel van moederbedrijf PVH, waar de van oorsprong Britse Price dus voorheen werkzaam was. Bij Colourcake gaat ze aan de slag met de merkstrategie van het bureau. Price: 'Colourcake is energiek, brengt creatieve oplossingen en komt onverwachts uit de hoek. Een hechte familie die het belangrijk vindt het echte gezicht van merken te tonen, samen met de klant. Ik vind het te gek om hiervoor aan de slag te gaan.'

Om de vraag van 'wereldwijde klanten' te kunnen blijven beantwoorden, is Kelsey bij Colourcake aan boord gehaald. Robert Chevalier (medeoprichter): 'Van productie naar creatie en van uitvoering naar advies. Tijd voor een volgende stap.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken