Kelsey Price van Tommy Hilfiger naar Colourcake
- Bureaus
- 14 okt 2020 @ 09:57
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Personalia
- 14 okt 2020 @ 09:57
- Lucas Boon
Kelsey Price, tot voor kort global social media manager bij Tommy Hilfiger, gaat aan de slag als chief commercial officer van creatief bureau Colourcake in Amsterdam.
Colourcake werkt veel samen met modemerken Tommy Hilfiger en Calvin Klein, onderdeel van moederbedrijf PVH, waar de van oorsprong Britse Price dus voorheen werkzaam was. Bij Colourcake gaat ze aan de slag met de merkstrategie van het bureau. Price: 'Colourcake is energiek, brengt creatieve oplossingen en komt onverwachts uit de hoek. Een hechte familie die het belangrijk vindt het echte gezicht van merken te tonen, samen met de klant. Ik vind het te gek om hiervoor aan de slag te gaan.'
Om de vraag van 'wereldwijde klanten' te kunnen blijven beantwoorden, is Kelsey bij Colourcake aan boord gehaald. Robert Chevalier (medeoprichter): 'Van productie naar creatie en van uitvoering naar advies. Tijd voor een volgende stap.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
Laatste Nieuws
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
- Nederland blijkt liever dan gedacht... 18-11-2025
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

