OHRA start nieuwe Paarse krokodil-campagne
- Bureaus
- 12 nov 2020 @ 09:58
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 12 nov 2020 @ 09:58
- Lucas Boon
OHRA lanceert vandaag een nieuwe campagne, wederom onder het motto 'Verzekeren zonder Paarse krokodillen'. In de campagne, ontwikkeld door Joe Public, belooft de zorgverzekeraar onder meer 'altijd vrije zorgkeuze'.
Beeld: still uit commercial.
Daarnaast komt de zogenoemde Fysio Meeneemservice naar voren, waarmee de gebruiker ongebruikte fysiobehandelingen voor een vriendelijke prijs meeneemt naar het nieuwe jaar. Ook wordt het gemak van de OHRA-app onderstreept, waarmee het merk al enkele jaren campagne voert.
In de campagne zien we het bekende stel Rob & Els, die ditmaal een hapje komen eten bij de buren. Els rakelt een aantal ongelukkige acties van haar man op, waar wij we in flashbacks naar OHRA-commercials uit de afgelopen acht jaar zien hoe Rob in zeven sloten tegelijk loopt. Daar wordt smakelijk om gelachen, maar Rob lacht het laatst, als hij zelf per ongeluk een klein ongelukje veroorzaakt. De schade die hij veroorzaakt, kan hij namelijk direct doorsturen, met de OHRA-app.
De campagne bestaat uit twee tv-commercials, ‘Direct geregeld' en ‘Fysio Meeneemservice’, die ieder in hetzelfde reclameblok worden vertoond. Bekijk eerstgenoemde hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
Laatste Nieuws
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
- Nederland blijkt liever dan gedacht... 18-11-2025
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

