OHRA start nieuwe Paarse krokodil-campagne
- Bureaus
- 12 nov 2020 @ 09:58
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 12 nov 2020 @ 09:58
- Lucas Boon
OHRA lanceert vandaag een nieuwe campagne, wederom onder het motto 'Verzekeren zonder Paarse krokodillen'. In de campagne, ontwikkeld door Joe Public, belooft de zorgverzekeraar onder meer 'altijd vrije zorgkeuze'.
Beeld: still uit commercial.
Daarnaast komt de zogenoemde Fysio Meeneemservice naar voren, waarmee de gebruiker ongebruikte fysiobehandelingen voor een vriendelijke prijs meeneemt naar het nieuwe jaar. Ook wordt het gemak van de OHRA-app onderstreept, waarmee het merk al enkele jaren campagne voert.
In de campagne zien we het bekende stel Rob & Els, die ditmaal een hapje komen eten bij de buren. Els rakelt een aantal ongelukkige acties van haar man op, waar wij we in flashbacks naar OHRA-commercials uit de afgelopen acht jaar zien hoe Rob in zeven sloten tegelijk loopt. Daar wordt smakelijk om gelachen, maar Rob lacht het laatst, als hij zelf per ongeluk een klein ongelukje veroorzaakt. De schade die hij veroorzaakt, kan hij namelijk direct doorsturen, met de OHRA-app.
De campagne bestaat uit twee tv-commercials, ‘Direct geregeld' en ‘Fysio Meeneemservice’, die ieder in hetzelfde reclameblok worden vertoond. Bekijk eerstgenoemde hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
- L’Or mixt zomer, stijl en smaak in... 08-07-2025
- Overname Pinch vergroot Nederlandse... 08-07-2025
- Omnicom lanceert sportlabel Dark... 08-07-2025
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers