OHRA start nieuwe Paarse krokodil-campagne

OHRA start nieuwe Paarse krokodil-campagne
  • Bureaus
  • 12 nov 2020 @ 09:58
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

OHRA lanceert vandaag een nieuwe campagne, wederom onder het motto 'Verzekeren zonder Paarse krokodillen'. In de campagne, ontwikkeld door Joe Public, belooft de zorgverzekeraar onder meer 'altijd vrije zorgkeuze'.

Beeld: still uit commercial.

Daarnaast komt de zogenoemde Fysio Meeneemservice naar voren, waarmee de gebruiker ongebruikte fysiobehandelingen voor een vriendelijke prijs meeneemt naar het nieuwe jaar. Ook wordt het gemak van de OHRA-app onderstreept, waarmee het merk al enkele jaren campagne voert.

In de campagne zien we het bekende stel Rob & Els, die ditmaal een hapje komen eten bij de buren. Els rakelt een aantal ongelukkige acties van haar man op, waar wij we in flashbacks naar OHRA-commercials uit de afgelopen acht jaar zien hoe Rob in zeven sloten tegelijk loopt. Daar wordt smakelijk om gelachen, maar Rob lacht het laatst, als hij zelf per ongeluk een klein ongelukje veroorzaakt. De schade die hij veroorzaakt, kan hij namelijk direct doorsturen, met de OHRA-app.

De campagne bestaat uit twee tv-commercials, ‘Direct geregeld' en ‘Fysio Meeneemservice’, die ieder in hetzelfde reclameblok worden vertoond. Bekijk eerstgenoemde hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken