Porsche en Dentsu Creative introduceren ‘Date Jezelf’: tijd voor jezelf in stijl

- Bureaus
- 19 feb 2025 @ 14:25
- Link
-
Imke Walenberg
Hoofdredacteur Online
MarketingTribune - Content
- 19 feb 2025 @ 14:25
- Imke Walenberg
Porsche en Dentsu Creative Amsterdam lanceren de campagne ‘Date Jezelf’, een uitnodiging om bewust tijd met jezelf door te brengen. In een wereld waarin de focus vaak ligt op samen dingen doen, benadrukt Porsche het belang van solo-ervaringen.
Me-time zonder afleiding
“In een cultuur waarin we voortdurend bezig zijn met anderen, vergeten we soms hoe waardevol tijd voor onszelf kan zijn,” zegt Diederik Mulder, creatief bij Dentsu Creative Amsterdam. “Met ‘Date Jezelf’ willen we mensen aansporen om dat moment bewust te nemen. Met de vrijheid van een Porsche kom je los van de routine en kun je echt genieten van het hier en nu.”
Drie ervaringen om zelf te beleven
Deelnemers aan de campagne kunnen kiezen uit drie activiteiten waarin ontspanning, avontuur en reflectie centraal staan:
- Een nacht onder de sterren – Met de Porsche Macan eropuit en overnachten in de natuur, compleet met daktent en slaapzak.
- Adrenalinekick – In een Porsche Taycan, begeleid door een professionele instructeur, grenzen verkennen op de weg.
- Hedendaagse kunst – Een privé-rondleiding door museum Voorlinden buiten openingstijden, zonder afleiding van andere bezoekers.
Aanmelden en deelname
Belangstellenden kunnen zich tot en met 23 maart 2025 inschrijven via datejezelf.porsche.nl. Deelnemers worden via loting geselecteerd.
Met deze campagne zet Porsche tijd voor jezelf op de kaart. Geen schermen, geen verplichtingen—alleen jij en de weg. De bijbehorende video is te bekijken via deze link.
-
Imke Walenberg
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur Online
- Website:https://nl.linkedin.com/in/imkewalenberg
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
Laatste Nieuws
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
- Nederland blijkt liever dan gedacht... 18-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

