Porsche en Dentsu Creative introduceren ‘Date Jezelf’: tijd voor jezelf in stijl

- Bureaus
- 19 feb 2025 @ 14:25
- Link
-
Imke Walenberg
Hoofdredacteur Online
MarketingTribune - Content
- 19 feb 2025 @ 14:25
- Imke Walenberg
Porsche en Dentsu Creative Amsterdam lanceren de campagne ‘Date Jezelf’, een uitnodiging om bewust tijd met jezelf door te brengen. In een wereld waarin de focus vaak ligt op samen dingen doen, benadrukt Porsche het belang van solo-ervaringen.
Me-time zonder afleiding
“In een cultuur waarin we voortdurend bezig zijn met anderen, vergeten we soms hoe waardevol tijd voor onszelf kan zijn,” zegt Diederik Mulder, creatief bij Dentsu Creative Amsterdam. “Met ‘Date Jezelf’ willen we mensen aansporen om dat moment bewust te nemen. Met de vrijheid van een Porsche kom je los van de routine en kun je echt genieten van het hier en nu.”
Drie ervaringen om zelf te beleven
Deelnemers aan de campagne kunnen kiezen uit drie activiteiten waarin ontspanning, avontuur en reflectie centraal staan:
- Een nacht onder de sterren – Met de Porsche Macan eropuit en overnachten in de natuur, compleet met daktent en slaapzak.
- Adrenalinekick – In een Porsche Taycan, begeleid door een professionele instructeur, grenzen verkennen op de weg.
- Hedendaagse kunst – Een privé-rondleiding door museum Voorlinden buiten openingstijden, zonder afleiding van andere bezoekers.
Aanmelden en deelname
Belangstellenden kunnen zich tot en met 23 maart 2025 inschrijven via datejezelf.porsche.nl. Deelnemers worden via loting geselecteerd.
Met deze campagne zet Porsche tijd voor jezelf op de kaart. Geen schermen, geen verplichtingen—alleen jij en de weg. De bijbehorende video is te bekijken via deze link.
-
Imke Walenberg
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur Online
- Website:https://nl.linkedin.com/in/imkewalenberg
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe Allianz-campagne
- Akqa Amsterdam, TBWA\, Ace en Happiness triomferen op 59ste...
- Look-O-Look lanceert kleurrijke merkcampagne
- PwC lanceert nieuwe merkidentiteit en campagne
- Volkswagen kiest voor DC social: 'Van automerk naar love brand'
- Dr. Oetker lanceert Suprema met Chase
Laatste Nieuws
- Vinted viert tweedehands met 'New... 30-04-2025
- AI brengt James Parkinson tot leven30-04-2025
- Ici Paris XL kiest aidem agency als... 30-04-2025
- Hoofdrol voor bouwstenen in nieuwe... 30-04-2025
- Eurostar en Noma Bar verleiden... 30-04-2025
- De Hypotheker omarmt... 29-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management