[Boek] Jan Driessen geeft in nieuwe boek 'A Story to Tell?' tips om overtuigend te spreken in het openbaar

[Boek] Jan Driessen geeft in nieuwe boek 'A Story to Tell?' tips om overtuigend te spreken in het openbaar
  • Content
  • 27 apr 2016 @ 08:30
  • 12968 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • Storytelling

Hoe vertel je eigen verhaal met blijvende impact? Dat is een vraag die steeds meer managers zich vandaag de dag stellen. Doordat hun vanzelfsprekende gezag is weggevallen, wordt overtuigend presenteren belangrijker dan ooit, meent communicatiestrateeg en oud- journalist Jan Driessen. Vandaag verschijnt zijn boek ‘A Story to Tell?’.

Ontmoetingen met wereldleiders
Driessen neemt je in zijn boek mee op een zoektocht naar de ideale toespraak. Hoe omarm je je toehoorders en bereik je je ware doel? Hoe zijn wereldleiders als Barack Obama, Hillary en Bill Clinton, Angela Merkel, Nelson Mandela en Justin Trudeau zulke uitstekende sprekers geworden? In 'A Story to Tell?' geeft Driessen antwoord op deze vragen. Zijn persoonlijke ontmoetingen met deze wereldleiders vormen de basis van het boek, dat is bedoeld voor iedereen die overtuigend wil leren spreken in het openbaar.

‘A Story to Tell?’ verschijnt bij uitgeverij Bertram + de Leeuw. Klik hier voor een eerste indruk en blader digitaal door de inleiding en het eerste hoofdstuk.

Jan Driessen is één van de meest spraakmakende communicatiestrategen van Nederland. Hij heeft een eigen adviesbureau Q&A Communicatie, was bijna twintig jaar televisieverslaggever en veertien jaar directeur communicatie van Aegon.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken