[Boek] Jan Driessen geeft in nieuwe boek 'A Story to Tell?' tips om overtuigend te spreken in het openbaar
- Content
- 27 apr 2016 @ 08:30
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Storytelling
- 27 apr 2016 @ 08:30
- Redactie Contentmarketing
Hoe vertel je eigen verhaal met blijvende impact? Dat is een vraag die steeds meer managers zich vandaag de dag stellen. Doordat hun vanzelfsprekende gezag is weggevallen, wordt overtuigend presenteren belangrijker dan ooit, meent communicatiestrateeg en oud- journalist Jan Driessen. Vandaag verschijnt zijn boek ‘A Story to Tell?’.
Ontmoetingen met wereldleiders
Driessen neemt je in zijn boek mee op een zoektocht naar de ideale toespraak. Hoe omarm je je toehoorders en bereik je je ware doel? Hoe zijn wereldleiders als Barack Obama, Hillary en Bill Clinton, Angela Merkel, Nelson Mandela en Justin Trudeau zulke uitstekende sprekers geworden? In 'A Story to Tell?' geeft Driessen antwoord op deze vragen. Zijn persoonlijke ontmoetingen met deze wereldleiders vormen de basis van het boek, dat is bedoeld voor iedereen die overtuigend wil leren spreken in het openbaar.
‘A Story to Tell?’ verschijnt bij uitgeverij Bertram + de Leeuw. Klik hier voor een eerste indruk en blader digitaal door de inleiding en het eerste hoofdstuk.
Jan Driessen is één van de meest spraakmakende communicatiestrategen van Nederland. Hij heeft een eigen adviesbureau Q&A Communicatie, was bijna twintig jaar televisieverslaggever en veertien jaar directeur communicatie van Aegon.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
- uitgeverij Bertram + de Leeuw
- storytelling
- Merkel
- Mandela
- Clinton
- Jan Driessen
- boek
- Obama
- Q&A Communicatie
- A Story to Tell?
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Buut bank gelanceerd: grip op geld met Gen Z-content
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos bewegen tussen...
- GPCM2025: 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- FME en We Agency lanceren jongerenplatform Dukteep
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten voor Kinderpostzegels
Laatste Nieuws
- Lego World 2025: bouwen aan beleving... 16-09-2025
- Bibliotheek Rotterdam belicht... 16-09-2025
- 'De Grand Prix draait niet om... 16-09-2025
- Groei Veilig start campagne voor... 16-09-2025
- GPCM2025: 'Een helder concept kan... 16-09-2025
- Thuisarts start campagne tegen... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes