Marketingpodcast over marketing in boardroom
- Content
- 9 dec 2021 @ 15:01
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Storytelling
- 9 dec 2021 @ 15:01
- Ryan Baij
NIMA en SRM hebben een nieuwe marketingpodcast gemaakt, met als hoofdonderwerp: marketing in de boardroom.
Karel Zwaan gaat in Marketing Break: aflevering 6 in gesprek met Vincent Hooplot. Hij vervulde in zijn carrière al vele prestigieuze banen als CMO. Vincent is tegenwoordig COO bij Fundamental Media in London en staat als consultant nog steeds bestuurders bij tijdens strategische trajecten.
De vragen die Hooplot beantwoordt zijn onder andere: Maar hoe zorg je als marketeer voor relevantie in de boardroom?, Wat moet je doen als marketeer om toegang te krijgen tot dat niveau? Wat is de “magic sauce” voor een CMO?
De podcast is hier te beluisteren via Spotify.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Ster lanceert ‘Superbowl’-kerstblok05-12-2025
- 'Denk vooruit': 9 miljoen brochures... 26-11-2025
- Hertog Jan lanceert docu over... 21-11-2025
- Melitta lanceert campagne ‘Always up... 21-11-2025
- Zero Gravity Drone eert hoofdstad... 19-11-2025
- Plus vernieuwt merkbelofte en... 12-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

