Studio 212 Fahrenheit maakt maximale ruimte per Nederlander zichtbaar
- Design
- 7 jul 2020 @ 09:01
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Geen tag
- 7 jul 2020 @ 09:01
- Nanny Kuilboer
Studio 212 Fahrenheit maakt met een kunstwerk de maximale ruimte per Nederlander zichtbaar in de anderhalvemetersamenleving.
Het designbureau berekende wat nu eigenlijk de maximale afstand is die iedere Nederlander heeft. Dit resulteerde in een vierkant van 49,03 x 49,03 meter. De titel van het werk is Personal Square en is gemaakt in opdracht van het CBK Groningen.
Elk land heeft z’n eigen vierkant
Personal Square laat fysiek zien wat jouw persoonlijke ruimte zou kunnen zijn. Hoe voelt dit? Hoe groot zou jouw persoonlijke ruimte moeten zijn? En wat als je het anders kon indelen? Is jouw behoefte aan ruimte in de loop der tijd veranderd? En hoe zit dit in andere landen?
Het project is al eerste gestart in Groningen, de thuisbasis van het kunstenaarsduo. Hun studio grenst aan een park waar middenin het vierkant een prominente plek heeft. De ambitie is nu om het project te realiseren in zoveel mogelijk andere landen. Dus elk land z’n eigen personal square met uniek oppervlak.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- 6 architecten- en... 10-09-2025
- Opvallers lanceert Inpakservice17-10-2024
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes