Zalando lanceert Nederlandse streetwearcampagne

Zalando lanceert Nederlandse streetwearcampagne
  • Design
  • 1 apr 2022 @ 12:54
  • 13428 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Online platform voor mode en lifestyle Zalando lanceert haar streetwearcampagne 'Go Noticed' in Nederland. De campagne belicht de unieke, persoonlijke stijl van de hedendaagse straatcultuur.

De hoofdrol is weggelegd voor de dansgroep Let it Happen: drie zussen Norah, Yarah en Rosa uit Valkenburg die bekend staan om hun mooie en expressieve dansoptredens. Het concept van 'Go Noticed' is gebaseerd op de oorsprong van streetwear, ontstaan uit een combinatie van individualiteit, creativiteit en flair.

Megan Maley, General Manager Benelux, UK en Ierland bij Zalando, zegt: ‘Wij geloven dat ons uitgebreide assortiment van mode- en beautymerken mensen de kans geeft om zich creatief uit te drukken. Met deze campagne willen wij hen inspireren met originele looks uit onze steetwearcollectie. Dankzij onze samenwerking met "Let It Happen” hebben we drie fantastische lokale talenten die iedereen inspireren door hun optredens en stijl.’

Documentairestijl
In de televisiecampagne in documentairestijl komen Let It Happen en andere invloedrijke figuren uit de streetwear scene in Europa aan het woord. Samen met andere Europese zangers, acteurs en muzikanten brengt ieder talent zijn eigen unieke stijl en interpretatie van streetwear naar voren in de documentaire. Het resultaat is een campagne die de diverse en kleurrijke aard van de streetweargemeenschap in Europa weerspiegelt.

‘Go Noticed’ wordt in Nederland onder de aandacht gebracht via verschillende formats, waaronder OOH, DOOH, gepersonaliseerde marketing, social paid & owned, onsite, app en owned social-kanalen. De 360-campagne is gemaakt in samenwerking met creatief bureau Convoy en zal tot eind juni in Nederland lopen. De 'Go Noticed'-campagne is ook te zien in de volgende zeven landen met lokale talenten: Frankrijk, België, Polen, Tsjechië, Zwitserland, Spanje en Italië.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken