Anne&Max opent later in Amsterdam Houthavens
- Food-en-retail
- 16 mrt 2020 @ 11:12
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - EvenementFoodMarketing
- 16 mrt 2020 @ 11:12
- Peter van Woensel Kooy
Op maandag 16 maart zou in de nieuw gebouwde Houthavens van Amsterdam een splinternieuwe vestiging van horecaformule Anne&Max openen. 'Jouw nieuwe huiskamer om elk moment van de dag te genieten van ontbijt, koffie, taart, lunch en een high-tea of borrel in de middag.'
Door de recente overheidsverordening is de opening enkele wekenen uitgesteld. De positionering blijft echter hetzelde.
'Neem plaats in één van de loungestoelen met een cappuccino aan het raam en zie de mensen voorbij gaan of maak gebruik van de stilteruimte. Deze ruimte is zo ingericht dat jij optimaal kan werken in alle rust met banken waar je met je sokken lekker onderuit kan zitten met jouw laptop. Ook zijn er lange tafels voor als je rustig wilt vergaderen met collega’s. Als de eerste zonnestralen zich weer laten zien zit je op het terras de hele dag in de zon; dus start met een espresso en sluit je dag af met goed glas wijn. De producten die Anne&Max gebruikt zijn ambachtelijk en vaak huisgemaakt, zodat alles wat lekker smaakt ook goed voelt', reageren Galtjo Beek en Mike Pietersz. Zij gaan de nieuwe vestiging aan de Houthavenweg runnen. Beek is al eigenaar van de Anne&Max vestiging op de Amstelveenseweg in Amsterdam Zuid.
'Warm en informeel zijn sleutelbegrippen voor de sfeer in het gebied Houthavens en dit zet Anne&Max ook door in de vestiging', zegt het management, dat ook wijst op de ecostructuur in de buurt: 'Voor de deur van de vestiging loopt een groene strook die de Spaarndammerbuurt met de nieuwe wijken in de Houthavens verbindt.'
Qua marketing zal na de uitgestelde opening voor de volgende openingsacties worden gekozen:
• Gratis koffie voor Anne en Max
'Heet jij Anne of Max? Dan heb je geluk! Tot eind april kun je bij Anne&Max Amsterdam Houthavens namelijk dagelijks opwarmen met een gratis kop koffie als je naam Anne of Max is', kondigt Beek aan. Kijk voor de actievoorwaarden hier.
• Win een lunch met jou beste vriend(in)
'Volg het account annemaxhouthavens en maak een foto met jouw beste vriend of vriendin. Tag hem of haar hierin en gebruik de #annemaxhouthavens. Misschien win jij wel die lunch', teased Pieterz.
Anne&Max is hard aan het groeien, zeggen de heren: 'Voor 2020 staan er meer nieuwe huiskamers op de planning.'
Het geduld wordt nu echter tijdelijk op de proef gesteld.
(PvWK, beeld: Anne&Max)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- dag
- horeca
- Anne&Max
- nieuw
- lunch
- Anne&Max
- horecaformule
- vestiging
- taart
- nieuw
- ontbijt
- Amsterdam
- marketing
- Houthavens
- splinternieuw
- koffie
- genieten
- moment
- huiskamer
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
- Kruidvat versterkt beautypositionering
- Albert Heijn zet tech in tegen voedselverspilling
- Fritz-kola introduceert Mischmasch in Nederland
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K taplocaties in Europa
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- DPG Media en Albert Heijn lanceren... 18-09-2025
- Start pilot 'De Betere Kantine' 18-09-2025
- Breaking: Deen Jesper Højer is... 17-09-2025
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
- Intergamma lanceert... 16-09-2025
- Primeur in Haarlem: eerste... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes