Eatertainment brengt (kook)workshops bij je thuis

Eatertainment brengt (kook)workshops bij je thuis
  • Food-en-retail
  • 3 apr 2020 @ 15:59
  • 16708 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodMarketing

In deze roerige periode kan Nederland wel wat positiviteit gebruiken, vindt ook bureau Young Perfect dat daarom 'Eatertainment Live' lanceert: een collectief van a-merken die iets sympathieks willen teruggeven aan de maatschappij.

Via online streaming van (kook)workshops door food influencers, (street)food specialisten, food & lifestyle coaches en diëtisten biedt Eatertainment Live vermaak, inspiratie en een gevoel van verbondenheid. 'Samen koken, met én voor elkaar! Niet op de winkelvloer, maar online en gewoon vanuit huis', stellen de initiatoren enthousiast.

De (micro) influencers en specialisten achter Eatertainment Live willen thuiszittende Nederlander en haar/zijn gezin tijdens livestreams en via het gloednieuwe platform Eatertainment inspireren, met verrassende recepturen en workshops. 'Denk hierbij aan de bereiding van de trendy Dalgona koffie, het knutselen van een piñata of het maken van een avocadogezichtsmasker. Workshops vinden plaats op diverse momenten in de week en worden breed aangekondigd via online social advertising, het netwerk van aangesloten influencers en deelnemende merken en huis-aan-huisfolders, in samenwerking met partners Spotta en Kiesjefolders.nl.'

Eatertainment is lokaal en sociaal
De ‘samen’ in ‘samenleving’ brengen. 'Daar hebben we elkaar voor nodig! Eatertainment stelt haar platform ter beschikking om de Nederlander thuis te raken en een steentje bij te dragen aan de maatschappij. Want, naast het koken van een recept voor het eigen gezin, wordt ook een extra bordje gemaakt voor iemand in de buurt. Met elkaar, voor elkaar! Met de hashtag #bettertogether deelt de kijker deze persoonlijke actie via de eigen online kanalen', besluit Young Perfect.
(PvWK)

Over Eatertainment
'Eatertainment Live maakt onderdeel uit van Eatertainment, een nieuwe startup van Young Perfect. Op dit inline (offline & online) activatieplatform werken merken samen om in te spelen op de huidige trend binnen retailland. Wat, waar en hoe we boodschappen doen verandert namelijk: we zijn altijd online, onderweg, laten bezorgen of eten buiten de deur. We willen gepersonaliseerde oplossingen. Sneller, flexibeler en passend bij onze behoefte! Bij Eatertainment staat de shopper centraal. Via dit platform informeert zij haar over de leukste en lekkerste (live) kookworkshops en demonstraties, heerlijke maaltijdoplossingen om thuis te maken en leuke acties. Offline én online, bij de shopper in de buurt en meer. Mewer info: www.eatertainment.nl.'

Over Young Perfect
'Young Perfect is hét instore shopper en activatiebureau van Nederland. Niet overtuigd? Vraag het maar eens aan één van haar toonaangevende opdrachtgevers, zoals Albert Heijn, FrieslandCampina, Carbonell en Hero. Al sinds 1990 helpt Young Perfect retailers en A-merken met het behalen van hun merk- en categoriedoelstellingen. Dit door het strategisch adviseren, benchmarken en uitvoeren van impactvolle activaties op de winkelvloer. Door middel van een drietal activatieconcepten – Single Brand, Multi Brand en Concepting – biedt Young Perfect een passende oplossing voor iedere activatie. Meer info: www.youngperfect.nl.'

(bron: YP)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken