Jumbo laat de romantische bijwerkingen van thuiswerken zien

Jumbo laat de romantische bijwerkingen van thuiswerken zien
  • Food-en-retail
  • 20 jan 2021 @ 00:01
  • 14085 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • WinkelenFoodCreatie

We zitten ondertussen al bijna een jaar veel meer thuis met z'n allen, stelt retailketen Jumbo. 'Nu zijn wij altijd positief van aard. De nieuwe wintercampagne laat dan ook de leuke kanten van al dat thuiswerken zien.' Bekijk hier de nieuwste campagne.

Tja, die lockdown... je ziet hierdoor bijvoorbeeld je partner vaker. En dat kan ook wel eens betekenen dat je hem van een heel andere kant gaat bekijken.

In de campagne zie we Lieke, gespeeld door Maike Meijer, druk vergaderen aan de keukentafel. Haar man (Frank Lammers, red.) is in de keuken druk bezig met groenten snijden en fluistert haar toe 'Lekker hè, zo'n huismannetje'. Betekent dit een nieuwe rolverdeling binnen het Jumbo gezin? Het betekent in ieder geval opnieuw ontluikende liefde, veel romantiek en een heerlijke soundtrack. Dat alles leidt dan wel weer een beetje af van dat thuiswerken.

Deze nieuwe commercial van Jumbo's reclamebureau Alfred markeert de start van een brede wintercampagne waarin de prijs en kwaliteit van Jumbo's groenten, winterse recepten en aanbiedingen op heel veel andere gezonde producten aan bod komen. De campagne wordt vanaf dinsdag 19 januari uitgerold op tv, online video en social media en vanzelfsprekend Jumbo's eigen social kanalen, het Hallo Jumbo Magazine en de winkels.

(PvWK)

Credits

Opdrachtgeve

RTV Director: Charlotte Kempers

Agency Producer: Feline Plat

Studio: Dion Slegt, Jurre Lüken en Vanessa Spolders

Productiemaatschappij: Jonkers Hofstee Film

Regisseur: Hans Jonkers

Producer: Barbra Pronk

D.O.P.: Nico Hovingh

Foodstyling: Dirk Stuurman en Milou Stuurman-Hagenaars

Geluidsstudio: Postoffice

Grading: VFX, post productie: Postoffice

Muziek: Minnie Riperton - Loving you

Media: Universal Media



Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken