Jumbo laat de romantische bijwerkingen van thuiswerken zien
- Food-en-retail
- 20 jan 2021 @ 00:01
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - WinkelenFoodCreatie
- 20 jan 2021 @ 00:01
- Peter van Woensel Kooy
We zitten ondertussen al bijna een jaar veel meer thuis met z'n allen, stelt retailketen Jumbo. 'Nu zijn wij altijd positief van aard. De nieuwe wintercampagne laat dan ook de leuke kanten van al dat thuiswerken zien.' Bekijk hier de nieuwste campagne.
Tja, die lockdown... je ziet hierdoor bijvoorbeeld je partner vaker. En dat kan ook wel eens betekenen dat je hem van een heel andere kant gaat bekijken.
In de campagne zie we Lieke, gespeeld door Maike Meijer, druk vergaderen aan de keukentafel. Haar man (Frank Lammers, red.) is in de keuken druk bezig met groenten snijden en fluistert haar toe 'Lekker hè, zo'n huismannetje'. Betekent dit een nieuwe rolverdeling binnen het Jumbo gezin? Het betekent in ieder geval opnieuw ontluikende liefde, veel romantiek en een heerlijke soundtrack. Dat alles leidt dan wel weer een beetje af van dat thuiswerken.
Deze nieuwe commercial van Jumbo's reclamebureau Alfred markeert de start van een brede wintercampagne waarin de prijs en kwaliteit van Jumbo's groenten, winterse recepten en aanbiedingen op heel veel andere gezonde producten aan bod komen. De campagne wordt vanaf dinsdag 19 januari uitgerold op tv, online video en social media en vanzelfsprekend Jumbo's eigen social kanalen, het Hallo Jumbo Magazine en de winkels.
(PvWK)
Credits
Opdrachtgeve
RTV Director: Charlotte Kempers
Agency Producer: Feline Plat
Studio: Dion Slegt, Jurre Lüken en Vanessa Spolders
Productiemaatschappij: Jonkers Hofstee Film
Regisseur: Hans Jonkers
Producer: Barbra Pronk
D.O.P.: Nico Hovingh
Foodstyling: Dirk Stuurman en Milou Stuurman-Hagenaars
Geluidsstudio: Postoffice
Grading: VFX, post productie: Postoffice
Muziek: Minnie Riperton - Loving you
Media: Universal Media
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- thuiswerken
- Ilse Schimmel
- Edward van de Ridder
- adverteerder
- Veghel
- retail
- humor
- Freddy
- Maurice Nieuwland
- positief
- Maike Meijer
- Jumbo
- tvc
- Charlotte Jurgens
- Sanne van Eijken
- Frank Lammers
- Alfred
- Roy van Keulen
- George van Ravenswaaij
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
- Kruidvat versterkt beautypositionering
- Albert Heijn zet tech in tegen voedselverspilling
- Fritz-kola introduceert Mischmasch in Nederland
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K taplocaties in Europa
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bakker Bart opent winkels op grotere... 19-09-2025
- ACM onderzoekt marges en... 19-09-2025
- DPG Media en Albert Heijn lanceren... 18-09-2025
- Start pilot 'De Betere Kantine' 18-09-2025
- Breaking: Deen Jesper Højer is... 17-09-2025
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes