LinkedIn doorbreekt grens 300 miljoen leden
- Media
- 19 apr 2014 @ 14:13
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MobileSocial media
- 19 apr 2014 @ 14:13
- Redactie Media
LinkedIn, 's werelds grootste professionele netwerk op het internet, meldt vandaag de grens van meer dan 300 miljoen leden in meer dan 200 landen en gebieden te hebben doorbroken. Het bedrijf heeft meer dan 23 miljoen leden toegevoegd sinds het laatste meetmoment op 6 februari 2013.
Momenteel bevindt meer dan 67 procent van de LinkedIn-leden zich buiten de Verenigde Staten. Bij deze aankondiging doorbraken een aantal landen de magische grens van meer dan 50 procent mobiel verkeer. Naast Nederland zijn dit onder meer het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Arabische Emiraten, Zweden en Qatar.
In een blogpost spreekt Deep Nishar, Senior Vice President Product & User Experience over de ambitie van LinkedIn om alle professionals over de wereld aan te sluiten en de plannen voor de verdere groei van het bedrijf.
Sinds 2003 brengt LinkedIn professionals wereldwijd met elkaar in verbinding om ze te helpen productiever en succesvoller te zijn. Met ruim 277 miljoen leden wereldwijd, inclusief leidinggevenden van elk Fortune 500-bedrijf, is LinkedIn ’s werelds grootste online professionele netwerk. Het bedrijf heeft een gediversifieerd bedrijfsmodel en kent inkomstenstromen van recruitmentoplossingen, de verkoop van advertenties en inschrijvingen van leden. Het LinkedIn hoofdkantoor is gevestigd in Mountain View Californië en er zijn kantoren over de hele wereld.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- ACM akkoord met overname RTL Nederland door DPG Media
- Viaplay sluit zich aan bij Screenforce
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna en De Smurfen zet...
- Mediahuis geeft abonnees van 9 regionale dagbladen toegang tot...
- BBC Studios leidt wereldwijd op YouTube en TikTok
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’ blijft ijzersterk
Laatste Nieuws
- Cupra en Audio Obscura onthullen... 08-07-2025
- Mediahuis geeft abonnees van 9... 04-07-2025
- BBC Studios leidt wereldwijd op... 04-07-2025
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’... 27-06-2025
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna... 27-06-2025
- ACM akkoord met overname RTL... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers