LinkedIn doorbreekt grens 300 miljoen leden
- Media
- 19 apr 2014 @ 14:13
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MobileSocial media
- 19 apr 2014 @ 14:13
- Redactie Media
LinkedIn, 's werelds grootste professionele netwerk op het internet, meldt vandaag de grens van meer dan 300 miljoen leden in meer dan 200 landen en gebieden te hebben doorbroken. Het bedrijf heeft meer dan 23 miljoen leden toegevoegd sinds het laatste meetmoment op 6 februari 2013.
Momenteel bevindt meer dan 67 procent van de LinkedIn-leden zich buiten de Verenigde Staten. Bij deze aankondiging doorbraken een aantal landen de magische grens van meer dan 50 procent mobiel verkeer. Naast Nederland zijn dit onder meer het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Arabische Emiraten, Zweden en Qatar.
In een blogpost spreekt Deep Nishar, Senior Vice President Product & User Experience over de ambitie van LinkedIn om alle professionals over de wereld aan te sluiten en de plannen voor de verdere groei van het bedrijf.
Sinds 2003 brengt LinkedIn professionals wereldwijd met elkaar in verbinding om ze te helpen productiever en succesvoller te zijn. Met ruim 277 miljoen leden wereldwijd, inclusief leidinggevenden van elk Fortune 500-bedrijf, is LinkedIn ’s werelds grootste online professionele netwerk. Het bedrijf heeft een gediversifieerd bedrijfsmodel en kent inkomstenstromen van recruitmentoplossingen, de verkoop van advertenties en inschrijvingen van leden. Het LinkedIn hoofdkantoor is gevestigd in Mountain View Californië en er zijn kantoren over de hele wereld.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Cosmopolitan wint goud tijdens Mercurs 2025 - Oeuvreprijs Derk...
- Aanzienlijke stijging in positieve houding met de kracht van...
- [column] Welkom in het midfunnel tijdperk
- Short-form kan de basis vormen voor jouw nieuwe IP - zo werkt...
- [column] Quiet culture Waarom Gen Z voor rust en regie gaat
- Talpa Media verbindt versnipperd medialandschap
Laatste Nieuws
- Cosmopolitan wint goud tijdens... 20-11-2025
- Retailmedia verschuift van search... 20-11-2025
- Makers Oogappels benoemd tot Vriend... 19-11-2025
- Talpa Media verbindt versnipperd... 18-11-2025
- Short-form kan de basis vormen voor... 12-11-2025
- Aanzienlijke stijging in positieve... 10-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

