LinkedIn doorbreekt grens 300 miljoen leden
- Media
- 19 apr 2014 @ 14:13
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MobileSocial media
- 19 apr 2014 @ 14:13
- Redactie Media
LinkedIn, 's werelds grootste professionele netwerk op het internet, meldt vandaag de grens van meer dan 300 miljoen leden in meer dan 200 landen en gebieden te hebben doorbroken. Het bedrijf heeft meer dan 23 miljoen leden toegevoegd sinds het laatste meetmoment op 6 februari 2013.
Momenteel bevindt meer dan 67 procent van de LinkedIn-leden zich buiten de Verenigde Staten. Bij deze aankondiging doorbraken een aantal landen de magische grens van meer dan 50 procent mobiel verkeer. Naast Nederland zijn dit onder meer het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Arabische Emiraten, Zweden en Qatar.
In een blogpost spreekt Deep Nishar, Senior Vice President Product & User Experience over de ambitie van LinkedIn om alle professionals over de wereld aan te sluiten en de plannen voor de verdere groei van het bedrijf.
Sinds 2003 brengt LinkedIn professionals wereldwijd met elkaar in verbinding om ze te helpen productiever en succesvoller te zijn. Met ruim 277 miljoen leden wereldwijd, inclusief leidinggevenden van elk Fortune 500-bedrijf, is LinkedIn ’s werelds grootste online professionele netwerk. Het bedrijf heeft een gediversifieerd bedrijfsmodel en kent inkomstenstromen van recruitmentoplossingen, de verkoop van advertenties en inschrijvingen van leden. Het LinkedIn hoofdkantoor is gevestigd in Mountain View Californië en er zijn kantoren over de hele wereld.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als Nederlands modeblad
- Onderzoek PepsiCo bevestigt merkimpact via Fast-kanalen Talpa
- Vandaag Inside en Krabbé winnen Televizier-Ring
- Mediabedrijven vrezen forse klap door Google's nieuwe AI modus
- Charelle Akihary over de digitale omslag van de NPO
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten
Laatste Nieuws
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes