Ster lanceert selfservice voor lokale campagnes
- Media
- 9 aug 2018 @ 15:29
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Online advertisingTelevisieReclameAutomated trading
- 9 aug 2018 @ 15:29
- Redactie Media
Ster introduceert een nieuwe selfservice-tool voor lokale videocampagnes: Ster Local. Bedrijven met een kleiner budget kunnen hiermee zonder campagnemateriaal zelf een pre-roll maken voor de online kanalen van de NPO.
Ster heeft sinds de introductie van zijn nieuwe beleid in 2018 de deuren geopend voor nieuwe klanten, ook met lagere budgetten. Daarmee bedient Ster ook het MKB, een groep waarvoor de massamedia op gebied van video - onder meer door de productiekosten - onbereikbaar leek. Met Ster Local wil het reclamebedrijf van NPO de barrière van de opstartkosten weg. De gebruiker heeft namelijk alleen een paar foto’s en teksten nodig, waarmee hij in de tool een pre-roll genereert.
De videoboodschap wordt voor de kijker ook leuker, aldus de Ster. 'Uit onderzoek blijkt dat de psychologische en fysieke afstand de waardering verandert: hoe dichterbij, hoe hoger de waardering. Niet gek natuurlijk, streekproducten doen het al jaren goed.'
Ster: 'Adverteren voor iedereen toegankelijk'
Frank Volmer, algemeen directeur van Ster: 'Dit product is ideaal voor nieuwe, kleinere adverteerders maar ook voor lokale introductie van nieuwe producten en proposities. De eerste reacties van testgebruikers zijn positief. Ze zijn enthousiast over de gunstige prijs, het gebruiksgemak van de tool en het bereik van mensen in eigen regio. Daarnaast waardeert men het kwalitatieve umfeld van de publieke omroep. Ze hadden nooit verwacht met hun commercial voor bijvoorbeeld een NOS Journaal te kunnen zitten. Met Ster Local is dat nu mogelijk. Het past helemaal binnen onze strategie om adverteren voor iedereen toegankelijk te maken.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als Nederlands modeblad
- Onderzoek PepsiCo bevestigt merkimpact via Fast-kanalen Talpa
- Ad Alliance en RTL testen nieuwe Split Screen-reclamevorm
- Mediabedrijven vrezen forse klap door Google's nieuwe AI modus
- Vandaag Inside en Krabbé winnen Televizier-Ring
- Charelle Akihary over de digitale omslag van de NPO
Laatste Nieuws
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes