M2Media wordt mediabureau Nintendo

  • Media
  • 31 jan 2019 @ 12:13
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • CampagnesMediabureauPitchesMerken

Nintendo Benelux brengt voor de Nederlandse markt alle media-activiteiten onder bij M2Media. De fabrikant van videogames en interactief entertainment koos na een pitch voor het bij Candid Group aangesloten bureau.

M2Media gaat alle Nederlandse media-activiteiten verzorgen: van media-inkoop tot planning en advies, zowel offline als online.

Frédéric Michaux, Head of Marketing van Nintendo Benelux: 'M2Media is in staat geweest om onze manier van werken te begrijpen en onze uitdagingen efficiënt beet te pakken. Die praktische ‘can do’-mentaliteit geeft houvast en vormt de basis voor onze verdere groei. We kijken uit naar een geweldig jaar met elkaar.'

Pokémon en Nintendo Switch

Nintendo is bekend van iconische figuren als Super Mario, Pokémon, Donkey Kong en Link uit de Zelda-reeks. Nog steeds verrast het merk met bijvoorbeeld Nintendo Labo, een interactieve manier van bouwen en spelen voor de Nintendo Switch.

Matthijs Roumen, Strategy Director bij M2Media is trots op de samenwerking: 'Nintendo is een nostalgisch merk dat keer op keer blijft verrassen met innovaties op het gebied van videogames en spelsystemen. Het is een eer om aan de slag te mogen voor dit prachtige merk.'

M2Media is sinds december 2017 onderdeel van de Candid Group. Het bureau werkt onder meer voor Coop, Cartoon Network, Dutch FilmWorks, NVM, Schiphol en Vereniging Eigen Huis.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken