M2Media wordt mediabureau Nintendo
- Media
- 31 jan 2019 @ 12:13
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - CampagnesMediabureauPitchesMerken
- 31 jan 2019 @ 12:13
- Jeroen Mirck
Nintendo Benelux brengt voor de Nederlandse markt alle media-activiteiten onder bij M2Media. De fabrikant van videogames en interactief entertainment koos na een pitch voor het bij Candid Group aangesloten bureau.
M2Media gaat alle Nederlandse media-activiteiten verzorgen: van media-inkoop tot planning en advies, zowel offline als online.
Frédéric Michaux, Head of Marketing van Nintendo Benelux: 'M2Media is in staat geweest om onze manier van werken te begrijpen en onze uitdagingen efficiënt beet te pakken. Die praktische ‘can do’-mentaliteit geeft houvast en vormt de basis voor onze verdere groei. We kijken uit naar een geweldig jaar met elkaar.'
Pokémon en Nintendo Switch
Nintendo is bekend van iconische figuren als Super Mario, Pokémon, Donkey Kong en Link uit de Zelda-reeks. Nog steeds verrast het merk met bijvoorbeeld Nintendo Labo, een interactieve manier van bouwen en spelen voor de Nintendo Switch.
Matthijs Roumen, Strategy Director bij M2Media is trots op de samenwerking: 'Nintendo is een nostalgisch merk dat keer op keer blijft verrassen met innovaties op het gebied van videogames en spelsystemen. Het is een eer om aan de slag te mogen voor dit prachtige merk.'
M2Media is sinds december 2017 onderdeel van de Candid Group. Het bureau werkt onder meer voor Coop, Cartoon Network, Dutch FilmWorks, NVM, Schiphol en Vereniging Eigen Huis.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing