M2Media wordt mediabureau Nintendo
- Media
- 31 jan 2019 @ 12:13
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - CampagnesMediabureauPitchesMerken
- 31 jan 2019 @ 12:13
- Jeroen Mirck
Nintendo Benelux brengt voor de Nederlandse markt alle media-activiteiten onder bij M2Media. De fabrikant van videogames en interactief entertainment koos na een pitch voor het bij Candid Group aangesloten bureau.
M2Media gaat alle Nederlandse media-activiteiten verzorgen: van media-inkoop tot planning en advies, zowel offline als online.
Frédéric Michaux, Head of Marketing van Nintendo Benelux: 'M2Media is in staat geweest om onze manier van werken te begrijpen en onze uitdagingen efficiënt beet te pakken. Die praktische ‘can do’-mentaliteit geeft houvast en vormt de basis voor onze verdere groei. We kijken uit naar een geweldig jaar met elkaar.'
Pokémon en Nintendo Switch
Nintendo is bekend van iconische figuren als Super Mario, Pokémon, Donkey Kong en Link uit de Zelda-reeks. Nog steeds verrast het merk met bijvoorbeeld Nintendo Labo, een interactieve manier van bouwen en spelen voor de Nintendo Switch.
Matthijs Roumen, Strategy Director bij M2Media is trots op de samenwerking: 'Nintendo is een nostalgisch merk dat keer op keer blijft verrassen met innovaties op het gebied van videogames en spelsystemen. Het is een eer om aan de slag te mogen voor dit prachtige merk.'
M2Media is sinds december 2017 onderdeel van de Candid Group. Het bureau werkt onder meer voor Coop, Cartoon Network, Dutch FilmWorks, NVM, Schiphol en Vereniging Eigen Huis.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
Laatste Nieuws
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes