PHD Media wint introductiecampagne Ayvens

- Media
- 24 jun 2024 @ 15:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CampagnesPitchesMediastrategie
- 24 jun 2024 @ 15:00
- Peter van Woensel Kooy
Ayvens, het mobiliteitsmerk dat voortkomt uit de samensmelting van ALD Automotive en LeasePlan, heeft in Nederland na een pitchtraject PHD Nederland gekozen als strategische mediapartner voor zijn introductiecampagne.
Het merk Ayvens wordt wereldwijd in 42 landen gefaseerd uitgerold en de Nederlandse introductie is inmiddels van start gegaan. Ayvens streeft ernaar een toonaangevende rol te spelen in de transitie naar duurzame mobiliteit.
PHD Media is verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning en inkoop van deze belangrijke introductiecampagne.
Lonneke van der Horst, Marketing & Communications Director bij Ayvens: 'We presenteren het nieuwe merk in een landelijke campagne - met focus op online, radio en buitenreclame - waarin de merkboodschap luidt “Better with every move. Met Ayvens kiezen onze klanten voor een betrouwbare mobiliteitsadviseur en een trendsetter in de markt. In PHD Media hebben we een professionele en betrouwbare partner gevonden die ons helpt bij deze belangrijke introductiecampagne.'
Frank Bitter, Managing Director van PHD Media, voegt toe: “'We zijn trots dat we voor dit mooie nieuwe merk mogen werken en blij dat Ayvens vertrouwen heeft in de effectiviteit van onze strategische aanpak.'
(PvWK | beeld: Jason Dent / Unsplash)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als Nederlands modeblad
- Onderzoek PepsiCo bevestigt merkimpact via Fast-kanalen Talpa
- Ad Alliance en RTL testen nieuwe Split Screen-reclamevorm
- Mediabedrijven vrezen forse klap door Google's nieuwe AI modus
- Stichtingen borgen onafhankelijkheid NU.nl en RTL Nieuws
- Charelle Akihary over de digitale omslag van de NPO
Laatste Nieuws
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes