PHD Media wint introductiecampagne Ayvens
- Media
- 24 jun 2024 @ 15:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CampagnesPitchesMediastrategie
- 24 jun 2024 @ 15:00
- Peter van Woensel Kooy
Ayvens, het mobiliteitsmerk dat voortkomt uit de samensmelting van ALD Automotive en LeasePlan, heeft in Nederland na een pitchtraject PHD Nederland gekozen als strategische mediapartner voor zijn introductiecampagne.
Het merk Ayvens wordt wereldwijd in 42 landen gefaseerd uitgerold en de Nederlandse introductie is inmiddels van start gegaan. Ayvens streeft ernaar een toonaangevende rol te spelen in de transitie naar duurzame mobiliteit.
PHD Media is verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning en inkoop van deze belangrijke introductiecampagne.
Lonneke van der Horst, Marketing & Communications Director bij Ayvens: 'We presenteren het nieuwe merk in een landelijke campagne - met focus op online, radio en buitenreclame - waarin de merkboodschap luidt “Better with every move. Met Ayvens kiezen onze klanten voor een betrouwbare mobiliteitsadviseur en een trendsetter in de markt. In PHD Media hebben we een professionele en betrouwbare partner gevonden die ons helpt bij deze belangrijke introductiecampagne.'
Frank Bitter, Managing Director van PHD Media, voegt toe: “'We zijn trots dat we voor dit mooie nieuwe merk mogen werken en blij dat Ayvens vertrouwen heeft in de effectiviteit van onze strategische aanpak.'
(PvWK | beeld: Jason Dent / Unsplash)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- AMMA Awards 2025: tijdloos sterk... 12-12-2024
- Mediahuis: lancering Mediahuis Raakt10-12-2024
- Artsen zonder Grenzen:... 06-12-2024
- Samen kijken versterkt impact van... 27-11-2024
- Onderzoek: jongere generatie kiest... 26-11-2024
- Publieke omroep brengt alle... 21-11-2024